شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

پخش فوتبال در سینماها؛ تدبیر یا بی تدبیری/۲

بابائیان: نمایش فوتبال در سینماها تنها به نفع سینماداران است/ اگر فوتبال در سینما نمایش داده شود باید فیلم ها هم در سالن های ورزشی به نمایش درآیند!

داریوش بابائیان در افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما در ارتباط با پخش فوتبال در سینماها همزمان با جام جهانی با انتقاد از سیاست های سلیقه ای مسئولان گفت: نمایش فوتبال در سینماها تنها به نفع سینماداران است و بس!؛ اصولاً تهیه کنندگان سینما هیچ نفعی در این زمینه ندارند و فیلم ها می توانند با کاهش فروش مواجه شوند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «مزاحم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مسئولانی که چنین تصمیم گیری هایی را برای سینما انجام می دهند بهتر است با کمی درایت و تدبیر بیشتر به جای سینماها از سالن های چندمنظوره برای نمایش فوتبال بهره بگیرند. ما در شهرهای مختلف کشور از این سالن های چند منظوره دولتی و خصوصی کم نداریم و این سالن ها می توانند محلی برای نمایش فوتبال شوند.

وی ادامه داد: اگر آقایان همچنان اصرار دارند که فوتبال در سینما پخش شود این کار را هرگز در سینماهایی که تعداد سالن های شان اندک است نباید انجام دهند؛ این اتفاق تنها زمانی می تواند با اغماض مواجه شود که در پردیس های سینمایی بزرگ که بیش از ۳-۴ سالن دارند اتفاق بیفتد در غیر این صورت صاحبان فیلم های آسیب بسیار زیادی خواهند دید.

بابائیان سپس با بیان اینکه فروش فیلم های روی پرده سینماها مدتی است که با کاهش شدید همراه بوده یادآور شد: متأسفانه به دلایل متعدد مدتی است که بسیاری از فیلم های سینمایی روی پرده با استقبال مخاطبان مواجه نشده اند و سینماها بسیار خلوت هستند؛ این اتفاق هم به ضرر سینماداران است و هم به ضرر تهیه کنندگان فیلم ها و ما باید تدبیری اندیشه کنیم که هر ۲ گروه بتوانند راضی باشند و ضرر نکنند؛ به همین دلیل اگر قرار است فوتبال در سینماها نمایش داده شود باید فیلم های سینمایی هم در سالن های ورزشی به نمایش درآیند و این وظیفه مسئولان و مدیران سینمایی است که چنین تدبیری را اتخاذ کنند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «خواستگار محترم» در پایان این گفتگو افزود: دعواهایی که در حال حاضر شاهد آن هستیم به نفع سینمای کشور نیست و من امیدوارم سیاست های لحظه ای و تصمیم گیری های خلق الساعه در سینمای کشور از این به بعد باعث آن نشود که میان اهالی سینما اختلاف نظر به وجود بیاید.

اخبار مرتبط

نظرات

  • سعيد محبي ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۱
    0 1
    سلام.يكي به آقاي بابائيان بگويد اگر فيلم هايي كه شما تهيه مي كنيد انقدر جذابيت دارند كه مردم براي تماشاي ْآن به ورزشگاه مي روند،معطل نكنيد ببريد در ورزشگاه نمايش بدهيد.شما فيلم هايي را تهيه كرده ايد كه متاسفانه فروش خوبي ندارند و نمي توانيد مدعي چنين مسئله اي بشويد.بجاي اين كارها كيفيت كارهايتان را ارتقا بدهيد تا مردم از ديدنش در سينما راضي باشند.تماشايش در ورزشگاه پيشكش.
    • آزاده ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۵
      1 0
      شما قطعاً جزو مافیای سینمای ایران هستین که همچین اظهار نظری میکنین!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.