چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

نمایش های تماشاخانه ایرانشهر در بهار٩٧

تماشاخانه ایرانشهر

سینماپرس: تماشاخانه ایرانشهر در بهار سال جدید میزبان ۱۰ اثر نمایشی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، تماشاخانه ایرانشهر در فروردین ماه سال ۹۷ میزبان ۱۰ اثر نمایشی می شود و برنامه نمایش های این تماشاخانه به شرح ذیل است:

سالن استاد سمندریان:

نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی از ۱۵ فروردین تا ۷ اردیبهشت‌ ماه.

نمایش‌های «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری و «تهران ۱۳۵۷ چهل‌سالگی» به کارگردانی علی راضی از تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ ماه تا ۱۱ خرداد.

سالن ناظرزاده کرمانی:

نمایش‌های «چل گیس» به کارگردانی حسین جمالی و «عشق شرقی گودو» به کارگردانی ابوالفضل حاج علی خانی از  تاریخ ۲۳ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت.

نمایش‌های «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد و «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد.

نمایش‌های «سی زوئه بانسی نمرده است»، «خانه اجاره ای»، «آشپزخانه کوچک» و «منجی در صبح نمناک» به ترتیب به کارگردانی اکبر زنحانپور، مهرداد رایانی، روح‌الله حق گو و مریم معترف از اجرا انصراف داده اند.

همچنین نمایش «آمیزقلمدون» به کارگردانی هادی مرزبان جایگزین نمایش «مرشد و مارگریتا» به کارگردانی مسعود دلخواه و نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد جایگزین نمایش «خانه اجاره ای» به کارگردانی مهرداد رایانی شده است و آتیلا پسیانی نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» را به‌ جای «نمایش صد سال» تنهایی به صحنه می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.