یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

شهرزاد ۴ در کار نخواهد بود

پرویز فلاحی‌پور و شهاب حسینی در فصل دوم سریال شهرزاد

سینماپرس: پرویز فلاحی پور با اعلام پایان تصویربرداری فصل سوم شهرزاد، ساخت شهرزاد ٤ را رد کرد.

به گزارش سینماپرس، پرویز فلاحی پور بازیگر تلویزیون و سینما با اشاره به پایان تصویربرداری فصل سوم سریال «شهرزاد» گفت: تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و استقبال مردم هم از سری جدید شهرزاد حداقل در اطراف من مثبت و خوب بوده است، امیدوارم که فصل سوم شهرزاد مخاطبان این سریال را راضی کنید.

این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا امکان ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد وجود دارد یا خیر، بیان کرد: به نظرم این اتفاق رخ نمی دهد و سریال «شهرزاد» در فصل سوم برای همیشه به پایان رسیده است. اگر سری چهارم شهرزاد ساخته شود، مطمئنا ترکیب بازیگران این سریال به دلیل خط داستانی تازه آن تغییر پیدا خواهد کرد، هرچند که اعتقاد دارم شهرزاد جدیدی در کار نخواهد بود.

بازیگر سریال «شب دهم» در ارتباط با کاهش استقبال مخاطبان از فصل دوم و سوم سریال شهرزاد، گفت: «شهرزاد ١» تنها یک قصه داشت و  آن تک داستان در آخر به پایان رسید، ولی فصل دوم شهرزاد چند داستان موازی را کنار یکدیگر روایت کرد و عدم رسیدن این چند داستان به خط پایانی موجب شد، فصل دوم شهرزاد هم مانند فصل یک مورد توجه قرار نگیرد. اما در ارتباط با فصل سوم این سریال هم باید اعلام کنم که پس از پایان سری جدید شهرزاد منتقدان و اصحاب رسانه می توانند نظرات و تحلیل های خودشان را از دیدن سه فصل شهرزاد مطرح کنند، آن زمان به راحتی درباره سریال می‌توانیم با رسانه ها گفتگو کنیم.

فلاحی پور در پاسخ به اینکه چرا سریال های تلویزیون مانند گذشته مورد توجه مخاطبان قرار نمی‌گیرد، اظهار کرد: صداوسیما سریال های خیابان خلوت کن زیادی را مانند «شب دهم» تولید کرده است و هر زمان که تلویزیون جدی به سریال سازی ورود کرده، آثار درخشان و خوبی را ساخته و روی آنتن فرستاده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد که صداوسیما از کارگردان های جوان حمایت می کنند و بیشتر تمایل دارند که با کارگردان نسل جدید همکاری کنند که خیلی هم خوب است؛ اما صداوسیما با مشکلات مالی زیادی هم دست و پنجه نرم می کند، همین مسئله شاید سبب شده که سریال های تلویزیون دیده نشود. به هر جهت تلویزیون همواره قادر است که سریال های خوبی بسازد، ولی مشکلات و موانع آنها را هم باید درنظر بگیریم.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.