شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

آقای بازیگر از فعالیت هایش می گوید

مهدی امینی خواه

خبرگزاری میزان: بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: سریال "ستاره های عاشقی" به کارگردانی حامد بنی طبا و علیرضا راستی در ژانر طنز قرار است در نوروز ۹۷ از شبکه پنج روی آنتن برود.

مهدی امینی خواه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود گفت: سریال "ستاره های عاشقی" به کارگردانی حامد بنی طبا و علیرضا راستی در ژانر طنز قرار است در نوروز ۹۷ از شبکه پنج روی آنتن برود.


وی در همین راستا افزود: در سریال "ستاره های عاشقی" علاوه بر من خشایار راد، ساناز سماواتی، محمد شیری، حسن اسدی و اسدالله یکتا از بازیگران این مجموعه هستند که همگی در لوکیشن اصلی این سریال یعنی شهر کاشان مشغول کار هستیم.

این بازیگر درباره اثر دیگر خود اظهار کرد: در فیلم شبکه نمایش خانگی "اینجا کجاست" نیز بازی می کنم، این فیلم به کارگردانی حسین قاسمی جامی تلفیقی از ژانر دفاع مقدس و کودک و نوجوانان است که قصه دو شهید از کربلای پنج را روایت می کند. مونتاژ و موسیقی "اینجا کجاست" در حال انجام است که بعد از نوروز ۹۷ در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

امینی خواه ادامه داد: در کنار مهیار مجیب و ساناز سماواتی از بازیگران کودک و نوجوانی که تازه کار هستند در این پروژه همکاری به عمل آمده است.


وی به همکاری خود با قلقلی اشاره و خاطرنشان کرد: در فیلم سینمایی "سندباد و سارا" در کنار شهرام لاسمی یا قلقلی همکاری دارم. این اثر به کارگردانی فریال بهزاد و تهیه کنندگی غلامرضا آزادی در ژانر کودک و نوجوان در حال دریافت مراحل مجوز نمایش است که در صورت محقق شدن آن در ایام نوروز اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.