سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

«عمودی‌ها» روی آنتن می رود

سریال «عمودی ها»

سینماپرس: به زودی آنتن شبکه سوم سیما میزبان پخش مجموعه تلویزیونی «عمودی ها» خواهد بود. این مجموعه به مشکلات آپارتمان نشینی می پردازد.

به گزارش سینماپرس، فرهاد فرج‌نظام تهیه‌کننده سریال «عمودی‌ها» درباره این مجموعه نمایشی گفت: سریال «عمودی ها» در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید شده است و به زودی روی آنتن سیما می رود.

وی ادامه داد: اوایل آبان ضبط سریال «عمودی ها» به کارگردانی حجت ذجودی تمام شد و اکنون در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

فرج‌نظام اظهار کرد: این مجموعه با امکانات و بودجه کمی تولید شد و به همین دلیل نتوانستیم هنرمندان چهره را دعوت کنیم. به هر حال بازیگر هم در کیفیت و جذابیت کار تاثیر می گذارد و ما سعی کردیم ترکیبی از بازیگران مختلف مثل مهرداد ضیایی، علی عمرانی، زهرا سعیدی و... را داشته باشیم.

تهیه‌کننده «عمودی ها» درباره این سریال و موضوعات اجتماعی آن توضیح داد: در این مجموعه سراغ مسایل اجتماعی رفته ایم و به بحث حقوق شهروندی پرداخته ایم. سریال درباره کسانی است که در مجتمع های مسکونی زندگی می کنند و دردسرها و مشکلاتی از قبیل همسایه داری، مدیریت آپارتمان و پرداخت شارژ دارند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با این سریال بتوانیم فرهنگ آپارتمان نشینی را اصلاح کنیم و ناسازگاری های مردم در زندگی های آپارتمانی برطرف شود.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.