جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

نخستین تصاویر رسمی از فیلم تازه خالق نبراسکا+عکس

 فیلم سینمایی "کاهش"

سینماپرس: "الکساندر پین"، کارگردان سرشناس امریکایی در حال ساخت فیلم سینمایی "کاهش" می باشد. به تازگی اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، "الکساندر پین" علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم سینمایی "کاهش"(Downsizing) را نیز بر عهده دارد.

این فیلم سینمایی به زودی در جشنواره فیلم ونیز رونمایی خواهد شد.

فیلم سینمایی

الکساندر پین تاکنون دو بار برای کارگردانی فیلم‌های "راه های فرعی" و "فرزندان" موفق به دریافت اسکار بهترین کارگردانی شده است.

مت دیمون، کریستین وِگ، کریستوفر والتز، جیسون سودکیس، لورا دین و نیل پاتریک از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین ساخته کارگردان "نبراسکا" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی

این فیلم کمدی اجتماعی در مورد پسری است که متوجه می‌شود با کاهش دادن روابط اجتماعی خود زندگی بهتری خواهد داشت. مت دیمون بازیگری نقش اول "کاهش" را بر عهده دارد.

الکساندر پین پیش از با آثار مطرحی همچون درباره اشمیت، راه‌های فرعی، نبراسکا و عشق من پاریس به سینما معرفی شده و امسال با فیلمی که فیلمنامه آن را نیز خودش نوشته به سینما بازگشته است.

این فیلم بعد از افتتاح در جشنواره فیلم ونیز از ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.