یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

«پسرعمو دخترعمو » در انتظار پروانه نمایش/ احتمال اکران در آبان ماه

دختر عمو پسرعمو

سینماپرس: فیلم سینمایی «پسرعمو دخترعمو» ساخته روح‌انگیز شمس در انتظار پروانه نمایش است و احتمالاً آبان ماه فیلم اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محمود غلامی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «پسرعمو دخترعمو» درباره زمان نمایش فیلم با مضمون کمدی به فارس گفت: مدتی است فیلم آماده نمایش شده و برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه شده است . به محض دریافت پروانه نمایش تلاش می‌کنیم فیلم را اکران کنیم. 

وی درباره زمان اکران فیلم گفت: مذاکراتی با دفتر پخش موسسه رسانه فیلمسازان مولود انجام دادیم و  پروانه نمایش فیلم را دریافت کنیم احتمالاً آبان ماه فیلم را اکران می‌کنیم .

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر عمو و دختر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس و تهیه کنندگی مشترک محمود غلامی و قربان محمدپور پس از 33 جلسه تولید به کار خود پایان داد. 

«پسر عمو دختر عمو» یک کمدی موقعیت است و مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی، مهدی صبایی و نسیم فروغ و معصومه محمدپور بازیگران اصلی آن هستند.

داستان «پسر عمو دختر عمو» درباره زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی شان را حل کنند… .

این فیلم اولین تجربه بلند روح انگیز شمس محسوب می شود که پیش از این به عنوان دستیار و منشی صحنه در آثار متعدد سینمایی تجربه فعالیت داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.