چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

«فصل نرگس» از ١٨ مرداد ماه به سینما ها می آید/ رونمایی از پوستر

پوستر فیلم سینمایی فصل نرگس

سینماپرس: فیلم سینمایی فصل نرگس به نویسندگی و کارگردان نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت از چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه اکران خود را در گروه سینمایی استقلال آغاز می کند.

به گزارش سینماپرس، در آستانه اکران «فصل نرگس» پوستر فیلم با طرحی از رضا جباری  و لوگو تایپ سیروس سلیمی رونمایی شد .
فصل نرگس ، در ژانر اجتماعی با نگاهی انسان دوستانه ، قصه ای امید بخش را به شیوه ای متفاوت روایت می کند. فیلم روایت عاشقانه ای از زندگی آدمهای معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می کنند.
فصل نرگس با شعار«تو ارزش روزهای زندگی رو به اندازه من نمی دونی» ،  اثری پربازیگر است و لوکیشن های متعددی دارد که از جنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین منطقه پایتخت را به تصویر کشیده است .


یکتا ناصر ، ریما رامین فر ، امیر آقایی ، پژمان بازغی ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، صالح میرزاآقایی ، شیرین اسماعیلی ، شبنم گودرزی و گوهر خیراندیش ترکیب بازیگران فیلم فصل نرگس را تشکیل می دهند.
این فیلم در فهرست آثار  منتخب جشنواره فیلم فجر بوده است ، و امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه  ساعت ۱۸:۰۰ در جشنواره بین المللی فیلم شهر به نمایش در آمده و با بیست و شش فیلم دیگر در بخش مسابقه به  رقابت می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.