یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

گپ کوتاه خبرنگار ما با محمد متوسلانی

بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن»: امسال جدول پخش سریال‌های تلویزیونی آشفته بازار است!

محمد متوسلانی

سینماپرس: محمد متوسلانی بازیگر سریال«گاهی به پشت سر نگاه کن» گفت: دوست دارم به عنوان بازیگر کارمان هرچه بیشتر دیده شود اما جدول پخش برنامه های تلویزیونی این شبها آشفته بازار است!

محمد متوسلانی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که این شب ها در مجموعه «گاهی به پشت سر نگاه کن» به عنوان سریال ماه رمضانی شبکه دوم سیما بازی دارد در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت:به دلیل چارچوب درستی  که قصه این سریال نسبت به سریالهای دیگری که به من پیشنهاد می شد داشت و همینطور کارگردانی  مناسب مازیار میری، نقش «محتشم» را پذیرفتم. پیش از این ساخته های  مازیار میری را دیده و دوست داشتم و به ایشان اعتماد کامل داشتم. نقش محتشم هم نقش متفاوتیست و در کارنامه بازیگری من نقطه مثبت به حساب می آید.

کارگردان فیلم «هرچی تو بخواهی» افزود: در قسمت های آینده این سریال ویژگیهای شخصیتی محتشم را بیشتر می بینیم و  داستان به واسطه شخصیت های دیگر  اوج خواهد گرفت. به نظر من مخاطب از دیدن سریال لذت خواهد برد.

 وی تصریح کرد: سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در اصل سریال مناسبتی نبوده و قصه ای تعلیقی و معمایی دارد که داستانش  ارتباطی به ماه مبارک رمضان ندارد؛ از ابتدا هم بنا نبود این مجموعه در ماه رمضان پخش شود.

وی افزود: وقتی صحنه های آخر فیلمبرداری را انجام می دادیم به ما گفتند مدیران شبکه سه سریال را دیده و خوششان آمده و قرار است در ماه رمضان  از تلویزیون پخش شود. بنده هم بر اساس تجربه حس می کنم وقتی سریال در ماه رمضان پخش شود مخاطبش بیشتر است و مردم استقبال خوبی می کنند.

متوسلانی در ادامه بیان کرد: زمان پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه» این چند شب مدام در حال تغییر بوده است. یک شب ساعت ۲۳ شب دیگر ۲۳.۳۰  شب بعد ساعت ۲۳.۲۰. لذا میتوانیم بگوییم زمان دقیق و مشخصی برای پخش این مجموعه نداریم. از طرف دیگر وقتی مخاطب می خواهد سحر بیدار شود باید زودتر بخوابد رمان ۲۳.۳۰ برای پخش در ماه رمضان به نظز کمی دیر می آید.

وی ادامه داد:از طرف دیگر پخش مسابقات والیبال را  این شب ها شاهدیم  که عملا سریال دردسرهای عظیم ۲ را با مشکل بیشتری همراه کرده است وقتی هم که سریال پایتخت پخش می شود بیشتر مردم مشغول دیدن والیبال هستند. از طرف دیگر تلویزیون برای اینکه مخاطب خود را از دست ندهد هنگام پخش والیبال خلاصه قسمت های سریال ها  را پخش می کند که آن دست از بیننده ها که برای دیدن سریال وقت می گذارند با تکرار و خلاصه قسمت سریال ها روبرو می شوند. 

متوسلانی در ادامه در خصوص کیفیت سریالهای ماه رمضان گفت: فکر می کنم در سالهای گذشته سریالها ماه رمضان تناسب بیشتری با فضای این ماه داشت؛ قصه ها مربوط به ماه رمضان بود اما  امسال  چندان در سریالها داستان متناسب با فضای روزه و ماه رمضان نداریم. شاید مسئولین بیشتر به جذابیت   داستان سریالها فکر می کنند تا موضوعی بودن آن.

این کارگردان و بازیگر در بخش پایانی این گفتگو در مورد وضعیت گیشه سینما آزادی شهر بابل که وی از سالهای گذشته مالکیت آن را بر عهده دارد نیز به خبرنگار ما گفت:  در حال حاضر تنها سینمای سرزنده بابل سینما آزادیست. که فیلم «نهنگ عنبر» در آن نمایش دارد. از یکسال و نیم گذشته تنها سینمای شهر بابل سینما آزادیست و سینماهای دیگر به مرور تعطیل شدند. تنها حسن  این سینما در این است  با اکران فیلم ها دخل و خرج خود را در می آورد والا هیچ سودی برای ما ندارد. در سالهای گذشته هم که سینما ها سراپا بودند و تعطیل نشده بودند دلیلش این بود که ما از در آمد مجموعه های تجاری به سالن های سینما می رسیدیم.

وی گفت: باور بفرمایید عینک سازی و ساندویچ فروشی در حال حاضر در شهرستانها در آمدش از سینماداری بیشتر است!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.