دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

بنا به گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش؛

«نهنگ عنبر» از چهارشنبه روی پرده سینماها ظاهر می شود/ ثبت قرارداد «رستاخیز» برای اکران عید فطر

نهنگ عنبر

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جدید این شورا اظهار داشت: قرارداد فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم به سرگروهی سینما کوروش ثبت شده و این فیلم از چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه روی پرده سینماها خواهد رفت.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: همچنین دو فیلم سینمایی «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی با سرگروهی سینما آزادی و «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی با سرگروهی سینما استقلال از چهارشنبه هفته جاری روی پرده سینماها خواهند رفت.

فرجی همچنین گفت: فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی که قرار بود از چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه روی پرده سینماها برود به دلیل تأخیر رساندن نسخه ها توسط موسسه سینمایی «شکوفافیلم» از این پس طبق آیین نامه شورای صنفی نمایش در گروه آزاد میزبان مخاطبان سینما خواهد بود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در خاتمه این گفتگو همچنین  از ثبت قرارداد فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش برای اکران عید سعید فطر با سرگروهی سینما آزادی خبر داد.

گفتنی است؛ فرجی هفته گذشته تأکید کرده بود: تمام فیلم‌های نوروزی که طبق آیین‌نامه اکران  ۹۳ اکران شدند باید تا ده هفته اکران خود را ادامه می‌دادند اما با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان موافقت شد که تا هفته آینده ۳۰ اردیبهشت‌ماه فیلم‌ها در اکران باقی بمانند و علیرغم فروش خوب تعویض شوند.

از همین رو از این هفته دیگر شاهد اکران فیلم هایی چون «ایران برگر» و «رخ دیوانه» در سینماها نخواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.