سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

فیلمی به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی

وزیری: «رونوشت برابر اصل» را ماه رمضان کلید خواهیم زد

 سید محسن وزیری

سینماپرس: سید محمد وزیری تهیه کننده سینما در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: تا یک ماه دیگر (ماه رمضان) فیلمبرداری فیلم سینمایی «رونوشت برابر اصل» را به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی آغاز خواهیم کرد.

وزیری افزود: بازنویسی نهایی فیلمنامه این اثر در حال انجام است و طی روزهای آینده فیلمنامه آن آماده خواهد شد.

وی اظهار داشت: «رونوشت برابر اصل» نام موقت این فیلم سینمایی است. این فیلم قصه ای طنز را روایت می کند که درباره جایجایی دو نفر در شخصیت یکدیگر است.  

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: هنوز عوامل پشت و جلوی دوربین این اثر مشخص نشده اند اما قصد داریم پس از اتمام مراحل تولید این فیلم را در سینماهای کشور اکران کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به موضوع و قصه فیلم که جذابیت قابل قبولی دارد فکر می کنم این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

وزیری در ادامه درباره اکران فیلم «خانه کنار دریا» به کارگردانی آرش معیریان گفت: تصویربرداری این فیلم به پایان رسیده و ما برای اکران آن در سینماهای کشور رایزنی هایی انجام داده ایم که پروانه نمایش آن صادر شده و امیدواریم طی روزهای آینده با مشخص شدن سرگروهش زمان اکران این فیلم مشخص شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شیر و عسل» در ادامه اظهار داشت: «خانه کنار دریا» که به قلم رضا قهرمانی نوشته شده است دارای فضایی ترسناک و دلهره آور است که حال و هوایی طنز نیز به آن اضافه شده است. قصه این فیلم سینمایی در شمال کشور داخل یک کلبه روایت می شود و از همین رو تصویربرداری «خانه کنار دریا» نیز در شمال کشور انجام شد.

وی افزود: با توجه به قصه و فضایی که در این فیلم روایت می شود فکر می کنم «خانه کنار دریا» فیلمی متفاوت در سینمای کشور محسوب شود که می تواند مخاطبان را به دیدن این اثر جذب کند.

گفتنی است سحر قریشی، امید علومی، فریبا نادری، نادر سلیمانی، داریوش سلیمی، سارا منجزی، سیروس گرجستانی، فلور نظری، فتحعلی اویسی، زهره حمیدی، سیدمحمدعلی وزیری، سیدمحمدرضا وزیری و ساناز میرشاهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.