دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

ابراهیمیان در مصاحبه با سینماپرس اعلام کرد

اکران «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه»؛ همچنان بلاتکلیف/ «عادت نمی کنیم» اوایل فروردین کلید می‌خورد

ابراهیم ابراهیمیان*

سینماپرس: ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما صبح امروز از کلید خوردن فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» در اوایل فروردین ماه خبر داد و گفت: اکران فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» همچنان بلاتکلیف است.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد زمان اکران فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» اظهار داشت: قرار بود اکران این فیلم سینمایی از ۲۳ بهمن آغاز شود اما با توجه به اینکه در طول برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر شورای صنفی اکران جلسات خود را برگزار نکرد اکران این فیلم هم همچنان بلاتکلیف است.

ابراهیمیان در ادامه افزود: قرار است در روزهای آتی طی جلسه ای با حبیب اسماعیلی مدیر پخش (رسانه فیلمسازان)  تکلیف نهایی اکران این فیلم را به زودی مشخص کنیم.

بنابراین گزارش، صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه، خسرو بامداد، رابعه مدنی، نقی سیف جمالی و سورن مناچکانیان در «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به ایفای نقش پرداخته اند.

وی همچنین در مورد زمان کلید خوردن فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» توضیح داد: این فیلم مرحله پیش تولید خود را سپری می کند و قرار است در فروردین و اردیبهشت ماه به مدت دو ماه  در تهران کلید بخورد.

این کارگردان سینما در مورد موضوع این فیلم نیز گفت: «عادت نمی کنیم» یک درام اجتماعی شهری است و چالشی است که میان دو خانواده رخ می دهد و قصه این فیلم کاملا قهرمان محور جلو می رود.

ابراهیم ابراهیمیان در پایان این گفتگو یادآور شد: در این فیلم سینمایی چهار بازیگر اصلی به ایفای نقش می پردازند که قرار است از بازیگران چهره و مطرح سینمایی استفاده شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.