پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

پنجمین نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر: سودای سیمرغ جوان تر شده است

نشریه سی و سومین جشنواره فیلم فجر/شماره پنجم

سینماپرس: نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر امروز پنجشنبه در حالی منتشر شد که در این شماره با بیان جوانتر شدن کارگردانان بخش سودای سیمرغ نسبت به سالهای گذشته میانگین سنی کارگردانان حاضر در این بخش منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در صفحه دوم این نشریه به بازدید سرپرست بنیاد سینمایی فارابی از جشنواره فیلم فجر پرداخته و مصاحبه ای با حیدری خلیلی با عنوان «حمایت از سینما با برنامه ای منسجم تر ادامه پیدا خواهد کرد» را منتشر شده است.

در همین صفحه گفتگویی از مسعود جعفری جوزانی با عنوان «جشنواره فیلم فجر را دوست دارم» نیز منتشر شده است.

همچنین در ستونی از صفحه سوم این نشریه از هنرمندانی که در سال جاری از دنیا رفته اند یاد شده و طبق معمولِ هر روز رده بندی آرای تماشاگران تا پایان روز چهارم جشنواره در همین صحفه موجود است که با تغییراتی روبرو بوده است.

بنا بر این گزارش تصاویر منتشر شده در صفحات ۴و ۵ این نشریه که مربوط به گزارش تصویری می باشد خبر از حضور بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، فرهاد اصلانی و مهتاب کرامتی در روز گذشته در کاخ اصلی جشنواره می دهد. همچنین تصاویر نشست های برگزار شده در روز گذشته را نیز در این صفحه می توان دید.

در شماره پنجم گزارش نشست های پرسش و پاسخ فیلم های سینمایی «دوران عاشقی»، «بدون مرز»، «عصر یخبندان» و «تا آمدن احمد» را در صفحات ۶ و۷ می توان خواند.

همچنین گفتگو با کارگردانان ابوالحسن داودی، هومن سیدی، عباس سندی، داریوش یاری، مرتضی فرشباف و کاوه ابراهیم پور درباره فیلم هایشان در صفحات بعدی موجود است.

گفتنی است علی افشار، مارال دوستی و پیمان شوقی شورای سردبیری این نشریه را تشکیل می دهند و علیرضا کاری به عنوان مدیر اجرایی در این نشریه همکاری می کند. این نشریه با عنوان «ججشنواره» و با سردبیری جلیل اکبری صحت تهیه می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.