یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

رضا رخشان به سینماپرس خبر داد

محمد رضا گلزار به «ازدواج سعید و لیلا» پیوست/ منوچهر هادی جایگزین سعید سلطانی شد

محمدرضا گلزار در نشست خبری فیلم مستند یار دوازدهم

سینماپرس: رضا رخشان تهیه کننده سینما صبح امروز از پیوستن محمد رضا گلزار به فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» و جایگزینی منوچهر هادی به جای سعید سلطانی به عنوان کارگردان این اثر خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» گفت: در ابتدا قرار بود سعید سلطانی این فیلم را کارگردانی کند اما به دلیل مشغله کاری و ساخت یک سریال پلیسی ، وی از کارگردانی این فیلم انصراف داد و حضور منوچهر هادی به عنوان کارگردانی این فیلم قطعی شد. 

رخشان در ادامه افزود: این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید است و تا کنون حضور محمد رضا گلزار برای ایفای یکی از نقش های اصلی این فیلم قطعی شده است.ضمن اینکه  مذاکره با چند بازیگر زن این فیلم همچنان ادامه دارد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «ضد گلوله» در مورد زمان کلید خوردن این فیلم نیز بیان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فیلمبرداری این فیلم از اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد.

فیلمبردار و سرمایه گذار فیلم سینمایی «بعد از ظهر سگی سگی» در پایان این گفتگو در مورد لوکیشن و تعداد جلسات فیلمبرداری این فیلم نیز گفت: اکثر لوکیشن های این فیلم در شهر تهران است  و ۳۰ جلسه فیلمبرداری برای این اثر در نظر داریم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» یک داستان اجتماعی دارد و  در خط داستانی این فیلم آمده است که آقا مرتضی دیوانه‌وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه‌وار سعید را. راه رسیدن به لیلا، گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری را در پیش داردو ....

بنابراین گزارش، فیلم های «زندگی جای دیگریست»، «دنیای پرامید»، «یکی میخواد باهات حرف بزنه» و «قرنطینه» در کارنامه منوچهر هادی به ثبت رسیده است. رضا رخشان  نیز پیش از این فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی را تهیه‌ کرده بود. وی به خاطر تهیه کنندگی این فیلم سینمایی در سی امین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلم را دریافت کرده است.

نظرات

  • ۱۳۹۳/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۰
    0 0
    ترکیب خوبی است اما کاش سعید سلطانی آن را میساخت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.