یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

دهقانی اشکذری در گفتگو با سینماپرس:

«هانیه» به مراحل فنی رسید/ «خانه ای کنار ابرها» اواخر آذر مهمان گروه استقلال می‌شود

سیدجلال دهقانی اشکذری

سینماپرس: سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان سینما صبح امروز از انجام مراحل فنی سریال «هانیه» و اکران «خانه ای کنار ابرها» بعد از اتمام «مهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور در گروه سینمایی استقلال در اواخر آذر ماه خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از سریال «هانیه» اظهار داشت: تصویر برداری این سریال به پایان رسیده است و هم اکنون مراحل فنی این سریال در حال انجام است.  

این کارگردان سینما در ادامه توضیح داد: تا کنون امیر عابدی، چهار قسمت این سریال را تدوین کرده است و مونتاژ قسمت های بعدی این سریال همچنان ادامه دارد. همچنین فرید سعادت مند که پیش از سریال های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» ساخته جلیل سامان کار کرده است در حال ساخت موسیقی این سریال است.

دهقانی اشکذری ادامه داد: احسان افشاریان نیز در حال صداگذاری این سریال است.

وی گفت: قرار است این سریال دی ماه به روی آنتن شبکه دوم سیما برود ولی اگر این زمان قطعی نشد بهمن ماه حتما پخش خواهد شد.

بنابراین گزارش، «هانيه» به تهیه کنندگی علی مهام در ۱۳ قسمت ۴۵ دقيقهای ساخته شده است، داستان اين مجموعه در حوالی سال ۱۳۵۷ در يزد اتفاق می افتد و ماجرای اصلی درباره زندگی ستوانی به نام سعيد است که به همراه خانواده‌اش به يزد منتقل میشود و در خانه سيد جعفر از بازاريان انقلابی اين شهر سکونت می کند و حضور ستوان در خانه اين مرد انقلابی ماجراهايی را به دنبال دارد.

جعفر دهقان، محمد کاسبی، ميرطاهر مظلومی، عباس غزالی، الهام چرخنده، رزيتا غفاری، سيما خضرآبادی و... به همراه ۲۰ بازيگر يزدی در اين سريال ايفای نقش میکنند.

دهقانی اشکذری همچنین در مورد زمان اکران «خانه ای کنار ابرها» نیز گفت: هم اکنون آنونس این فیلم توسط بهرنگ تنکابنی در حال ساخت است.

وی گفت:  ایشان تا کنون طراحی آنونس دو فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و «شیار ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار را بر عهده داشته اند.

دهقانی اشکذری در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: قرار است فیلم ما بعد از اتمام اکران فیلم سینمایی «مهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور در گروه سینمایی استقلال، اواخر آذر ماه به روی پرده سینماها برود.

«خانه ای کنار ابرها» به تهیه کنندگی روح الله برادری آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می دهد. هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم محصول سال ۹۲ است و توانست در جشنواره سی و دوم فیلم فجر در بخش نگاه نو نامزد دریافت سیمرغ شده بود.

دهقانی اشکذری پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»، «دویدن برای پشیمانی»، «همه روزها» و «مسابقه» را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.