چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

امین زندگانی: زحمت کشیدن در سینمای ایران دیده نمی‌شود

امین زندگانی*

سینماپرس: امین زندگانی بازیگر کشورمان صبح امروز ۳۱ اردیبهشت گفت: در «شهابی از جنس نور» به زبان عربی صحبت کردم و زحمت زیادی برای آن کشیدم اما اصولا زحمت در سینما دیده نمی شود.

بنابراین گزارش، این بازیگر در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: در سینمای ایران همه چیز براساس یک سری خط مشی هایی پیش می‌رود که با تغییر جریانات و به نوعی انتفاعات حرکت می کند به این صورت که اگر امروز باد این جریان در یک جهت باشد همه مسائل هم به آن سمت خواهد رفت مانند اتفاقی که برای سیمرغ بلورین جشنواره سی و دوم افتاد.

امین زندگانی همچنین درباره فعالیت‌های این روزهایش افزود: در قسمت‌های آتی مجموعه «شاهگوش» حضور دارم و این شب‌ها تئاتر «تانگوی تخم مرغ داغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان را در تالار وحدت اجرا می کنیم که در طی این بیست اجرایی که داشتیم با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شده است و بیست اجرای دیگر هم باقی مانده است.

وی افزود: چند کار سینمایی پیشنهاد شد اما خیلی باب میل و سلیقه من نبود و باید دید که وضعیت تولیدات آینده چطور پیش خواهد رفت، شاید من هم در یکی از آنها حضور داشته باشم.

زندگانی درباره حضورش در مجموعه «شاهگوش» که در نمایش خانگی توزیع می‌شود عنوان کرد: از کار کردن با داود میرباقری هیچ کسی ناراضی نخواهد بود و من شخصا علاقه خاصی به شخصیت وی دارم که این بار هم نقش متفاوتی را به من پیشنهاد داد و از کاری که برای این مجموعه انجام دادم بسیار راضی هستم.

زندگی با اشاره به فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» گفت: گویا تغییراتی در تدوین آن انجام شده است که در جریان جزییات آنها نیستم و زمانی که کار من در یک پروژه تمام می شود دیگر پیگیر روند پس از تولید آن نیستم اما برای این فیلم دو پایان گرفته شد و احتمالا هر کدام را که کارگردان انتخاب کنند به بهتر شدن فیلم کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.