دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

در گفتگو با سینماپرس؛

پاکروان: «خانوم» بدون تغییر در اکران دوم عید فطر به نمایش درمی‌آید/بزودی تهیه کنندگی یک کارگردان فیلم اولی را برعهده می‌گیرم

خانوم

سینماپرس: تینا پاکروان ظهر امروز ۲۸ اردیبهشت گفت: حوزه هنری پخش این فیلم را برعهده دارد که قرار است طبق صحبت های انجام شده در اکران دوم عید فطر به نمایش عمومی دربیاید.

براساس این گزارش، پاکروان که برای اکران فیلم «خانوم» از سازمان سینمایی پروانه نمایش دریافت کرد به سینماپرس گفت:  هرشرایطی برای اکران فیلم در سینماها یک مشکلی دارد و خیلی تفاوتی نمی توان نسبت به زمان ها بیان کرد اما اکران دوم عید فطر که مصادف با بازگشایی مدارس و دانشگاهها خواهد بود به نظرم ایام خوبی است ولی هنوز سرگروه این فیلم مشخص نشده است اما قطعا یکی از سینماهای حوزه هنری که سرگروهی این فیلم را انجام خواهد داد و نسبت به نسخه جشنواره تفاوتی انجام نشده است.

پاکروان ادامه داد: تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل «خانوم» را اکران کنیم و در سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر شاهد ارتباط مردمی با فیلم بودم که مهم خبررسانی آن خواهد بود و با وضع گرانی موجود در حوزه تبلیغات باید مانور اساسی برای آن داشته باشیم که صحبت هایی را انجام دادیم تا برای اکران آن بتوانیم اسپانسر دریافت کنیم. یک آنونس کلی از پیش برای فیلم ساختیم اما برای تلویزیون طی روزهای آینده تیزر جدید خواهیم داشت.

پاکروان درباره تولید جدیدش اظهار داشت: برای ساخت یک فیلم که تهیه کنندگی آن را خود برعهده دارم به وزارت ارشاد درخواست دادم که فیلم اول کارگردانش خواهد بود و در حال نگارش فیلمنامه‌ای برای کارگردانی خودم هستم که هنوز عنوانی را برای آن انتخاب نکردم.

گفتنی است، تینا پاکروان پیش ازاین در سمت مدیر تولید، بازیگر، مجری طرح و... در سینما فعالیت داشته و آخرین فیلم کوتاه او با نام اینجا شهر من بود در بیست و دو جشنواره جهانی شرکت و هفت جایزه را از آن خود کرد.

بازیگران: امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته آ پناهی‌ها، نقی سیف جمالی، حمیرا اعظمی، سوگل خالقی، مجتبی طهماسبی بازیگران خردسال: کیمیا حسینی، مانی مصلحی

اولین نمایش «خانوم» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.