دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

«زندگی جای دیگری است» از ۲۷ فروردین به سینما فرهنگ می‌رود/فرجی: گروه «هنر و تجربه» زیر نظر شورای صنفی فعالیت می‌کند و مستقل نیست

غلامرضا فرجی*

سخنگوی شورای صنفی نمایش، گفت: قرارداد فیلم های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در گروه استقلال، «اشباح» در گروه آزادی و «زندگی جای دیگری است» در گروه فرهنگ برای اکران دوم نوروز ثبت شد.

غلامرضا فرجی؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با سینما پرس درباره مصوبات امروز این شورا گفت: قرارداد فیلم های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در گروه استقلال، «اشباح» در گروه آزادی و «زندگی جای دیگری است» در گروه فرهنگ برای اکران دوم نوروز ثبت شد.

وی افزود: با توجه به فروش خوب چهار فیلم «معراجی ها»، «چ»، «خط ویژه» و «طبقه حساس» اکران این فیلم ها ادامه پیدا خواهد کرد اما از چهارشنبه این هفته ۲۷ فرودین فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» جایگزین فیلم سینمایی «بادیگران» می شود، طبق آیین نامه فیلم های نوروزی با پر کردن کف فروش تا سقف ۱۰ هفته می توانند اکران خودشان را ادامه دهند اما در فصل تابستان این سقف به هفت هفته کاهش پیدا می کند.

فرجی درباره طرح «هنر و تجربه» گفت: با توجه به مسئولیت «امیر حسین علم الهدی» در این طرح، قرار شد وی تا هفته آینده جلسه هایی برای هماهنگی کامل با شورای صنفی داشته باشد و برنامه ای را که دارد به صورت کلی ارائه دهند.

وی در پاسخ به اینکه هنر و تجربه مستقل از شورای صنفی فعالیت خواهد کرد، گفت: کلیت طرح با شورای صنفی نمایش خواهد بود و طرح هنر و تجربه زیرنظر شورای صنفی فعالیت می کند.

فرجی درباره اکران عید فطر گفت: شورای صنفی نمایش اکنون نمی تواند قرارداد فیلمی را برای اکران در عید فطر ثبت کند و تهیه کننده هایی که اعلام کردند فیلمشان در عید فطر اکران می شود هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.