دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲

سخنگوی شورای صنفی به سینماپرس خبرداد:

«با دیگران» در گروه فرهنگ اکران می شود / گروه مخاطب خاص حمایت دولت را می‌طلبد

غلامرضا فرجی*

غلامرضا فرجی؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز این جلسه، گفت: قرارداد فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری در گروه فرهنگ برای اکران نوروزی ثبت شد و در ادامه جلسه درباره طرح بلیط شناور و گروه مخاطب خاص صحبت شد.

غلامرضا فرجی؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز این جلسه به سینماپرس گفت: قرارداد فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری در گروه فرهنگ برای اکران نوروزی ثبت شد و در ادامه جلسه درباره طرح بلیط شناور و گروه مخاطب خاص صحبت شد.

وی افزود: براساس گزارشی که مدیرعامل «سینماشهر»، آقای مسجد مسچی دادند در مرحله مقدماتی اکثر سینماها به طرح بلیط شناور تجهیز شدند و قرار شد الباقی سالن ها هم به این سیستم مجهز شوند.

فرجی درباره طرح اکران مخاطب خاص گفت: شورای صنفی نمایش برای اکران این فیلم ها به دنبال طرح جامعی است و شیوه اجرای آن حمایت دولت را می‌طلبد، شورای با این حمایت قرار است در یک مجموعه کامل ارائه کند وشورا  نمی خواهد، با توجه به تجربه های گذشته به عقب بازگردد.

وی درباره مدت زمان اکران فیلم سینمایی چ و با دیگران با توجه به اینکه یک هفته دیرتر اکران شده اند، گفت: زمان اکران فیلم های نوروزی که در اسفند اکران می شوند محاسبه نمی شود چون تعداد هفته همه فیلم ها از 27 اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، «مرتضی شایسته» به عنوان نماینده کانون پخش کنندگان در این جلسه حضور داشت و از سوی جامعه صنفی تهیه کنندگان نماینده‌ای شرکت نداشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.