سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

در پاسخ به سینماپرس؛

چمران: درباره «چ» پس از جشنواره فیلم‌فجر نظر می‌دهم/رضایتی کامل از فیلم‌نامه دارم

مهدی چمران

مهدی چمران در مراسم دیشب تجلیل از ابراهیم حاتمی‌کیا در پاسخ به پرسش خبرنگار سینماپرس درباره کیفیت فیلم «چ» گفت: فیلم آبرومندی شده و از فیلمنامه آن رضایت کامل دارم اما درباره موارد دیگر پس از اکران آن صحبت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مهدی چمران در مراسم تجلیل از ابراهیم حاتمی‌کیا و در پاسخ به پرسش خبرنگار سینماپرس درباره اینکه آیا «چ» فیلم خوبی شده است، اظهار داشت: من از ابتدا در جریان کامل این فیلم بودم، از فیلمنامه این کارهم رضایت کامل دارم. نظراتی هم درباره هر چه بهتر شدن فیلم داده ام  دو بارهم به پاوه سفر کرده ام و چندبار هم در تهران شب و رو در پشت صحنه این فیلم حاضر شده ام.

وی در ادامه توضیح داد: فیلم را کاملاً دیده ام اما در مورد این فیلم اجازه بدهید نظری ندهم، تا همگان فیلم را در سی و دومین جشنواره فجر و اکران عمومی مشاهده کنند و بعد نظرم را اعلام خواهم کرد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در هر صورت ساخت فیلمی جنگی سختی های و مشکلات خاص خود را دارد اما این نکته را می توانم بگویم که آقای حاتمی‌کیا به همراه گروهش تمام سعی و تلاشش خود را انجام داد تا فیلم سینمایی «چ»، اثری خوب و آبرومندی شود.

چمران در پایان، اظهار داشت: با گروه فیلمسازی این کار هنوز در ارتباط هستم و امیدوارم هر چه هست حاصل فیلم مورد رضایت مردم و خدا قرار گیرد.

بنابراین گزارش، در فیلم سینمایی «چ» نقش شهیدچمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و ‌سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمد مهدی سلطانی، امیر رضا دلاوری و اسماعیل سلطانیان به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت  موسیقی فیلم را برعهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.