جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

دانشگاه هیولاها، گتسبی بزرگ، مرد آهنی 3 و ...

نامزدهای موسیقی متن اسکار امسال اعلام شد

گتسبی بزرگ و آیرون من

هشتاد و یکمین دوره از مراسم اسکار نامزدهای بخش موسیقی متن را با 114 عنوان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس به نقل از سایت آکادمی اسکار، دبیرخانه برگزاری هشتاد و ششمین دوره از جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 114 نامزد موسیقی متن فیلم را که در سال 2013 تولید شده اند را اعلام کرد.

در این فهرست موسیقی متن فیلم ها و انیمیشن های معروفی همچون همه چیز از دست رفته، قبل از نیمه شب، دزد کتاب، کاپیتان فیلیپس، وکیل، کرودز، من نفرت انگیز2، 47 رونین، ایستگاه فروت ویل، خماری3، گتسبی بزرگ، هابیت: ویرانی اسماگ، مرد اهنی3، باتلر، 12 سال بردگی، دانشگاه هیولاها، فراموشی، پیرپسر، فیلومنا، زندانیان، جنون سرعت، نجات آقای بنکس، ثور2، و باد می وزد به چشم می خورد.

در بخش دیگری از این سایت در مورد تحلیل حضور آهنسازان از الکس ایبرت، گراهام رینولدز، جان ویلیامز، هنری جکمن، آلن سیلورستری، وینسنت کورتوآ، آرون زیگمن، لودویک گرانسون، هاوارد شور، جیمز نیوتون هاوارد، هنس زیمر، و توماس نیومن نامرده و عنوان کرده است بیشترین احتمال دریافت جایزه اسکار مربوط به این افراد است. دلیل این امر علاوه بر شهرت ای آهنگسازان فیلم هایی است که آنها کار کرده اند و منتقدان برای این فیلم ها نقدهای مثبتی نوشته اند.

از طرفی در چند جشنواره و جایزه فیلم هایی که این آهنگسازان برای آن موسیقی ساخته اند جایزه هایی را از آن خود کرده و همین امر درصد دریافت اسکار دیگر عوامل فیلم از جمله آهنگسازان را نیز بالا می برد.

گفتنی است، نامزدهای بهترین موسیقی متن فیلمهای بلند 16 ژانویه در تالار ساموئل گلدوین اعلام شده و روز 2 مارس برگزیدگان این بخش معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.