شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

مجری هشتاد و ششمین دوره مراسم اسکار معرفی شد

 الن دی‌جنرس

سینما پرس- گروه سینما/ الن دی‌جنرس در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که مجری هشتاد و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار شده است.

به گزارش سینما پرس، الن دی‌جنرس؛ مجری تلویزیونی و کمدین آمریکایی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتمایی نوشت: مجری مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار شده‌ام. از آکادمی تشکر می‌کنم.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، آکادمی اسکار برای برگزاری هشتاد و ششمین دوره این مراسم سالیانه خیلی زود دست به کار شده است. در ماه آوریل کریگ زادان و نیل مرون را به عنوان تهیه‌کنندگان این مراسم در سال آینده معرفی شدند و چندی پیش نیز چریل بون ایساکس به عنوان رییس جدید آکادمی هنرهای تصویری و علوم اسکار انتخاب شد.

 

دی‌جنرس پیش از این در سال ۲۰۰۷ میلادی مجری مراسم اهدای جوایز اسکار بود و برای اجرای این مراسم نامزد دریافت جایزه در مراسم «امی» شد. او در بیانیه‌ای درباره انتخابش برای اجرای مراسم اسکار گفت: از اینکه برای دومین بار مجری مراسم اسکار هستم بسیار هیجان‌زده‌ام.

 

کریگ زادان و نیل مرون نیز درباره انتخاب دی‌جنرس گفتند: از اینکه اجرای مراسم اسکار را دی‌جنرس برعهده دارد خیلی هیجان‌زده‌ایم. از آنجایی که برای سالهاست که ما با او دوست هستیم، امیدوار بودیم پروژه‌ای پیش آید که با هم همکاری نیز داشته باشیم و هیچ پروژه بهتر از مراسم آکادمی اسکار نیست. بازیگران کمی با استعداد الن در حوزه کمدی وجود دارند. او بسیار محبوب است و امیداوریم که اجرای او تماشاگران حاضر در سالن «دالی تیه‌تر» را نیز هیجان زده کند.

 

ایساکس نیز درباره انتخاب الن به عنوان مجری گفت: پس از اینکه زادان و مرون خبر انتخاب الن را به من دادند سریعا موافقت کرد. او برای اجرای این مراسم ایده‌آل است، زیرا ما به دنبال یک مراسم سرگرم‌کننده همراه با شوخی هستیم.

 

هشتاد و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار در تاریخ دوم مارس (۱۱ اسفند) زمستان سال جاری در سالن «دالبی تیه‌تر» شهر هالیوود برگزار می‌شود. شبکه تلویزیونی «ای بی سی» نیز این مراسم مهم و معتبر را به صورت زنده پخش می‌کند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.