شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

بیژن محتشم در گفت‌وگو با سینماپرس:

کسانی که تحریک شده‌اند با حیثیت من بازی کردند / من از بانیان خانه سینما بودم

بیژن محتشم

سینماپرس-گروه سینما/بیژن محتشم؛ عضو هیئت مدیره خانه سینما درباره قانونی بودن این عضویت گفت: من عضو اصلی انجمن چهره پردازان بودم و اسناد آن هم موجود است.

بیژن محتشم؛ عضو هیئت مدیره خانه سینما درباره ادعای بعضی افراد مبنی بر غیرقانونی بودن عضویت وی در این هیئت به خاطر عدم عضویت در هیئت مدیره انجمن چهره پردازان توضیح داد: چنین چیزی را باور می کنید؟ من از بانیان خانه سینما هستم و از بانیان صنوف به حساب می آیم. کسانی که شاگرد من بودند و من درس یادشان داده ام حالا به تحریک دوستان قدیمی با حیثیت من بازی می کنند.

 

وی ادامه داد: چه کسی می گوید من عضو اصلی انجمن چهره پردازان نیستم؟ اسناد عضویت من در هیئت مدیره به ثبت رسیده و اسناد آن موجود است. می توانید صحت آن را از آقای الهی هم بپرسید. من عضو اصلی انجمن آموزشگاه داران هم هستم و حتی طرح درس های دانشکده ها را من می دهم.

 

محتشم در واکنش به مصاحبه های انجام شده بر علیه وی گفت: این دوستانِ دیروز در حالی این تهمت ها را به من روا می دانند که در انتخاباتی که انجام شده من بالاترین رای را آورده ام.

 

وی در توضیح شرکتش در انتخابات خانه سینما بیان داشت: من نظرم این بود که وقتی در این مجمع شرکت می کنم این دو دسته را که دشمن هم شده اند را در سطح بالا آشتی دهم. وگرنه من خودم از بانیان خانه سینما هستم . یک آدم هفتاد ساله را که عمری به این سینما خدمت کرده است و اکثر بزرگان چهره پردازی از شاگردان وی هستند را به حالی می اندازند که حتی نمی تواند از روی تخت بلند شود.

 

عضو اصلی انجمن چهره پردازان گفت: من در حال حاضر دو انجمن را می گردانم و انجمن  «مدرسین سینما» را هم می خواستم راه اندازی کنم که با این کارهایی که در حقم روا داشتند دیگر توانایی ندارم.

 

این چهره پرداز پیش کسوت سینمای ایران درباره فعالیت های خانه سینما گفت: در جلسه دیشب می خواستند من را به عنوان رییس هیئت مدیره انتخاب کنند که هر چه کردند قبول نکردم. امشب هم جلسه دیگری برای انجمن آموزشگاه داران داریم و امیدوارم به نحو احسن انجام شود.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.