دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

جمشيد مشايخي در مورد بازی رایانه‌ای چه نظری دارد؟

جمشید مشایخی

سینماپرس-گروه سینما/ جمشید مشایخی درباره نمایشگاه بازی های رایانه ای گفت: بازي هاي ايراني بايد سوژه جذاب داشته باشد و سريال هاي ايراني با محتواي جديد مي تواند به بازي تبديل شود.

به گزارش سینماپرس، «جمشيد مشايخي» با بيان اينكه نمايشگاه بازي هاي رايانه اي نبايد نمادين برگزار شود افزود: اينگونه محافل فرهنگي مي تواند به محيطي براي تبادل اطلاعات و تجربيات تبديل شود تا در آينده اي نزديك شاهد توليد بازي هايي با كيفيت بهتري در بازار باشيم. اطلاع رساني، زمان و مكان برگزاري نمايشگاه بازي هاي رايانه اي بايد در بهترين شرايط باشد تا همه اقشار جامعه در آن شركت كنند.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» تاكيد كرد: هر مسوولي كه قصد خدمت به جامعه را داشته باشد بايد مسير آن را پيدا كند؛ صنعت گيم به عنوان يك هنر تازه تاسيس بايد بتواند به سرعت با مخاطبان خود ارتباط برقرار كند.

 

مشايخي يادآور شد: حضور طراحان، بازي سازان، تهيه كنندگان، كارگردانان و هنرمندان در كنار هم مي تواند فضاي نمايشگاه را متحول و از نقطه نظرات آنها به نحو احسن استفاده شود.

 

وي همچنین به بازيهاي مهيج غربي اشاره کرد و افزود: بازي سازان بايد در ساخت بازي از تنوع استفاده كنند تا براي مخاطب جذابيت داشته باشد.

 

بازيگر مجموعه «کمال الملک» به اثرگذاری بازی های رایانه ای در میان کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: بازی های رایانه ای به سرعت ميان قشر کودک و نوجوان نفوذ كرده و اين بازي ها تنها با جذابيت و محتواي باكيفيت مي تواند با تولیدات خارجي رقابت كند.

 

گفتنی ست، سومین نمایشگاه وجشنواره بازی های رایانه ای تهران،مردادماه امسال برگزارمی شود.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.