شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

چرا خوانندگان به اجراهای خارجی روی آورده‌اند/1

شرایط ما را به سمت اجراهای خارجی سوق داده است

محمد معتمدی در کنسرت ارکستر ملی به رهبری بردیا کیارس

سینما پرس- گروه هفت هنر/ محمد معتمدی گفت: در کشور ما هیچ مسابقه فوتبالی به دلیل انتخابات لغو نمی شود ولی یک کنسرت به راحتی لغو می شود، این شرایط ما را به سمت اجراهای خارجی سوق داده است.

محمد معتمدی خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: متاسفانه با شرایط نامناسبی که برای برپایی کنسرت در ایران وجود دارد و بحث انتخابات بیشتر بر روی کنسرت های خارجی متمرکز شده ایم.

 

وی افزود: هیچ وقت شرایط مساعدی برای برپایی کنسرت در داخل ایران وجود نداشته است، زمانی که فستیوال های خارجی از ما دعوت می کنند حضور داشته باشیم مجبور می شویم تنها کنسرت های مان را در خارج از کشور برگزار کنیم. در همه دنیا شرایط برعکس است در زمان هایی چون زمان انتخابات کنسرت ها شوروحال زیادی ایجاد می کنند ولی در اینجا موسیقی دشمن امنیت به شمار می رود و کنسرت ها به حالت تعطیلی در می آیند.

 

این خواننده تصریح کرد: در کشور ما هیچ مسابقه فوتبالی به دلیل انتخابات لغو نمی شود ولی یک کنسرت که در نهایت 700 نفر جمع می شوند و می خواهند موسیقی اصیل و نجیب کشورشان را بشنوند به راحتی لغو می شود و مجوزی برای آن صادر نمی شود.

 

وی ادامه داد: از خردادماه تور کنسرت های ما شروع می شود و اولین برنامه ما در کشور لبنان خواهد بود. سال جدید در کل سال کنسرت های خارجی را برگزار خواهیم کرد و در داخل بر روی آلبوم های موسیقی مان متمرکز خواهیم شد.

 

این خواننده تصریح کرد: در اجرایی که در لبنان خواهیم داشت به اتفاق تعدادی از هنرمندان گروه «سیلک» و موزیسین هایی از کشور لبنان به روی صحنه خواهیم رفت و اجرایی متفاوت خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: دوست داشتم در تهران به همراه گروه «ادیب» کنسرتی داشته باشیم ولی کلا شرایط ما را به سمت ناامیدی سوق داده است. از اینرو کارمان با گروه « ادیب» را در قالب یک آلبوم تصویری ارائه خواهیم داد و اجرای مان را به خانه های مردم می بریم.

 

معتمدی در خصوص جزئیات اجرای کنسرت لبنان، اظهار کرد: در حال حاضر بر روی محتوای کنسرت در حال کار هستیم آنچه مشخص است اینکه بخش عمده برنامه به اتفاق آزاد میرزاپور، سینا جهان آبادی، پاشا هنجنی و بهنام سامانی خواهد بود و یک بخش ویژه اجرای مشترک با هنرمندان خارج از کشور است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تقریبا تا پایان سال 2013 تمام کنسرت های مان در تمام دنیا مشخص است به جز ایران که نمی توان هیچ برنامه ریزی دقیقی برای آن داشت.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.