سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

یاسر خاسب عنوان کرد:

نمایش «آکواریوم هوا» بعد از انتخابات به صحنه می رود

یاسر خاسب

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ سرپرست گروه «بدن دیوانه» ازاحتمال اجرای نمایش «آکواریوم هوا» بعد از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

یاسر خاسب، بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد وضعیت اجرای نمایش «آکواریوم هوا»، اظهار داشت: پیش از این قرار بود که نمایش «آکواریوم هوا» در اواخر بهار به صحنه برود، اما قبل از عید صحبت هایی شد که به گروه اطلاع دادند اجرای این نمایش بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در فصل تابستان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: «آکواریوم هوا» ترکیبی از آکروبات و فیزیکال تئاتر است و گروه «بدن دیوانه» تمرینات این نمایش را در شمال کشور و در طبیعت انجام داده است. این نمایش با حضور علی اصغر قاجاری، مهدی ساکی، پانته آ پناهی ها و عاطفه تهرانی اجرا می شود.

 

خاسب در مورد موضوع این نمایش خاطر نشان کرد: این کار در مورد زندگی دو زیستی یک انسان است که در جایی میان زمین و آسمان و نبرد میان نیروهای طبیعی قرار می گیرد.

 

گفتنی است پیش از این قرار بود نمایش «آکواریوم هوا» مرداد ماه سال گذشته در تالار حافظ با حضور بازیگرانی همچون هنگامه قاضیانی، عاطفه تهرانی، علی اصغری قاجاری و کیان اسماعیلی اجرا شود که این موضوع محقق نشد و خاسب نمایش «آوای گل» را به اجرای عمومی رساند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.