شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

تماشاخانه سنگلج برای تماشاگران خود هدیه درنظر گرفت

تماشاخانه سنگلج

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ تماشاخانه سنگلج که از 15 فروردین با اجرای نمایش « تولدت مبارک سامی» با کارگردانی صاحب آهنگر پذیرای تماشاگران تئاتر است، به مدت چهار روز بصورت نیم بهاء پذیرای تماشاگران این اثر نمایشی می شود.

به گزارش سایت تماشاخانه سنگلج، نمایش « تولدت مبارک سامی» نوشته فاطمه مکاری است و با کارگردانی صاحب آهنگر از یکشنبه 18 فروردین الی چهارشنبه 21 فروردین ماه بصورت نیم بهاء برای عموم تماشاگران اجرا می شود و هدیه این تماشاخانه در آغاز سال 92 برای تماشاگران خود محسوب می شود.

 

این نمایش که اثری ملودرام اجتماعی با تم جنایی است، سال گذشته با شرکت در بخش تئاتر مناطق سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به کسب پنج عنوان برتر نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و طراحی صحنه شد.

 

برپایه این گزارش، در این نمایش محبوبه ارمیانی، حسین قربانی، فاطمه مکاری و صاحب آهنگر ایفای نقش دارند و طراحی صحنه و انتخاب موسیقی نمایش نیز به عهده صاحب آهنگر است.

 

همچنین بابک شاه علیزادگان طراح نور، مانا زیاری طراح لباس، شیرین مکاری دوخت لباس، امین وطنی طراح پوستر و بروشور، طراح و اجرای گریم کامبیز مومن خانی و فریبا نورشعاع حسینی و امیر یوسف پور دستیار کارگردان نمایش است.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به ماهتینا احمدی منشی صحنه، میلاد حجازی مدیر صحنه و امین عظیمی و آزاده عبداله نژاد همیاران صحنه، محسن پویانفر مدیر تولید، آصف بادام پخش موسیقی و افکت، آرزو متقی عکاس، جمشید اکبرزاده و حسین مرادی صدا پردازان نمایش و میثم کجالی به عنوان نورپرداز اشاره کرد و اجرای نور نیز به عهده رضا میرزایی است.


علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند هر روز ساعت 19 به غیر روزهای شنبه به تماشاخانه سنگلج، به نشانی میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، تماشاخانه سنگلج مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.