دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

دبیر جشنواره‌های هنری مدرسه:

۲۶۷۸ مدرسه از ۳۱ استان کشور و ۳۹ کشور از سراسر جهان در این رویداد مشارکت داشته‌اند/ مجموع آثار ارسالی ۲۰۲۳۲ اثر بود

جشنواره‌های هنری مدرسه

سینماپرس: دبیر جشنواره‌های هنری مدرسه از آیین پایانی نهمین دوره این رویداد در روزهای ۱۶ الی ۱۹ اسفند ماه در مرکز حوزه هنری خبر داد و گفت؛ ۳۹ کشور از سراسر جهان در این دوره از جشنواره مشارکت داشته‌اند.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین اخوین دبیر جشنواره مدرسه با اشاره به برگزاری آیین پایانی نهمین دوره این جشنواره در روزهای ۱۶ الی ۱۹ اسفند ماه در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، اظهار داشت؛ جشنواره‌های هنری مدرسه، با هدف استعدادیابی و پرورش توانایی‌های دانش‌آموزان مستعد در مقاطع متوسطه اول، دوم و هنرستان در رقابت با دانش آموزان دیگر کشورها به صورت بین المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه آئین پایانی در روز ۱۶ اسفند ماه، با اعطای جوایز و نشان ویژه برگزیدگی جشنواره عکس و گرافیک مدرسه که در بخش عکاسی شامل: داستانی، معماری، تبلیغاتی و طبیعت و در بخش گرافیک شامل: لوگو، پوستر و نقاشی دیجیتال همراه خواهد بود.

اخوین ادامه داد: اختتامیه آیین پایانی نیز در روز ۱۹ اسفند ماه و با اعلام برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در بخش اصلی شامل: داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و آیتم تلویزیونی و در بخش جانبی شامل: فیلمنامه، پوستر، تیزر فیلم و عکاسی پشت صحنه به کار خود پایان خواهد داد.

دبیر جشنواره مدرسه اعلام داشت: در این دوره از جشنواره‌های هنری مدرسه که با موضوع «روایت قهرمانان پیشرفت» برگزارشد، ۲۶۷۸ مدرسه از ۶۹۸ شهر از ۳۱ استان کشور و در بخش بین‌الملل ۳۹ کشور از سراسر جهان در این رویداد مشارکت داشته‌اند که در مجموع تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه، ۲۰۲۳۲ اثر بود. همچنین در موضوع ویژه طنز که با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار گردید، ۳۵۸ اثر در بخش اصلی و ۳۸ اثر در بخش جانبی شرکت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.