چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

در سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران؛

میز گفتگوی تخصصی پیرامون «نادیده انگاری موضوع غزه و فلسطین در جشنواره‌های هنری فجر» برگزار شد

نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس، «خبرگزاری سینماپرس» در سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران میزبان یک میز گفتگوی تخصصی با عنوان «عوامل نادیده انگاری موضوع غزه و فلسطین در جشنواره‌های هنری فجر» بود.

به گزارش سینماپرس، همزمان با سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، یک میز گفتگوی تخصصی با عنوان «عوامل نادیده انگاری موضوع غزه و فلسطین در جشنواره‌های هنری فجر» در محل غرفه «خبرگزاری سینماپرس» در این نمایشگاه برگزار شد.

در این میز گفتگو استاد «حبیب‌الله بهمنی» کارگردان سینما و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی به همراه «مهدی عظیمی میرآبادی» تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس حاضر شده و به ارایه دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند و چرایی «نادیده انگاری موضوغ غزه و فلسطین در جشنواره‌های هنری فجر» را از جهات مختلف مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار دادند.

مشروح این گفتگو توسط «خبرگزاری سینماپرس» در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که «غرفه سینماپرس» در فرایند برگزاری «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران» و تا پایان روز چهارشنبه دوم اسفندماه در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) میزبان هنرمندان و علاقمندان سینمای ایران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.