سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

در مسجد حجت بن الحسن عج‌ الله تعالی فرجه؛

مراسم یادبود صداپیشه متعهد مرحوم «ناصر طهماسب» برگزار شد

مراسم یاد بود ناصر طهماسب

سینماپرس: مراسم یادبود ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت با حضور خانواده، نزدیکان و جمعی مسئولان حوزه فرهنگ و هنر، هنرمندان و اهالی سینما و تلویزیون در سومین روز درگذشت این هنرمند برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم یادبود و سومین روز درگذشت مرحوم ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون ساعت ۱۵ عصر روز سه‌شنبه - پنجم دی ۱۴۰۲- با حضور خانواده، نزدیکان و جمعی از اهالی دوبله و هنرمندان در مسجد حجت بن الحسن (عج) در خیابان سهروردی شمالی تهران برگزار شد.

ناصر طهماسب روز جمعه - اول دی ماه‌ ۱۴۰۲- بر اثر سکته مغزی از دنیا رفت و سرانجام شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای خانواده خود در قطعه ۲۵۰ بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد.

در این مراسم محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی نورعلیشاهی مدیر کل حوزه وزارتی حضور داشتند.

منوچهر والی‌زاده، محمود قنبری، اکبر منانی، ناصر ممدوح، مازیار میری، همایون اسعدیان، مهدی نقویان (رییس سیمافیلم)، محمد شیری، حسن روح‌الامین، حبیب اسماعیلی، بهمن هاشمی، علی همت مومیوند، حسین چنگی، محمود رضوی و امیرحسین شریفی از جمله هنرمندان و افراد حاضر در این مراسم هستند.

مرحوم طهماسب دغدغه‌های انسانی داشت

مهدی نقویان مستندساز و رئیس سیمافیلم که چندین همکاری با مرحوم ناصر طهماسب داشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحوم طهماسب از هنرمندان جوان حمایت می‌کرد و دست آنها را می‌گرفت و کمک می‌کرد وارد عرصه حرفه‌ای مستندسازی شوند، زیرا دغدغه‌های انسانی داشت؛ خودم هم مدیون آن مرحوم هستم.

وی افزود: متاسفم که عده‌ای معلوم‌الحال بعد از فوت به این نقطه قوت ایشان حمله کردند؛ آنها رفتار ناجوانمردانه‌ای دارند و زنده و مرده آدم‌ها برایشان فرقی ندارد. ‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.