یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

سید احمد نجفی:

مرحوم «ناصر طهماسب» راهش را انتخاب کرد و پای آن ایستاد/ کسانی که او را به صدافروشی متهم کردند غلطِ بیجا کرده‌اند!

ناصر طهماسب

سینماپرس: سینماپرس: احمد نجفی بازیگر سینما در واکنش به کسانی که مرحوم ناصر طهماسب را به صدافروشی متهم کردند، تاکید کرد: آنها غلطِ بیجا می‌کنند. ایشان راه خودش را انتخاب کرد و پای آن ایستاد.

به گزارش سینماپرس، سید احمد نجفی بازیگر سینما در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره درگذشت ناصر طهماسب دوبلور برجسته کشورمان گفت: من با مرحوم طهماسب در فیلم تاواریش کار کرده بودم. ایشان بسیار موفق و توانا بود.

وی با بیا اینکه مرحوم طهماسب بر باورهایش پایبند و پابرجا بود، افزود: ایشان نَرِیشِن مستندهایی را کار کرده‌اند که خیلی‌ها حاضر به انجام آن نبودند.

نجفی همچنین در واکنش به برخی تخریب ها علیه این دوبلور برجسته چه در زمان حیات و حتی پس از درگذشتش که او را به صدافروشی متهم کردند، خاطرنشان کرد: غلطِ بیجا کرده‌اند. هرکسی آزاد است به هر نحوی که ‌می‌خواهد انتخاب کند. ایشان هم راه خودش انتخاب کرد و پای آن ایستاد.

استاد ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت روز جمعه ۱ دی ماه‌ بر اثر سکته مغزی از دنیا رفت.

صدای او در سال‌های اخیر بیشتر در مستندهای سیاسی جریان ساز بسیاری از جمله گویندگی مستند سریالی «خارج از دید» درباره‌ی فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی، مستند «FDD» درباره‌ی نقش صهیونیست‌ها در پروژه ایران‌هراسی»، مستند «تروکاژ» درباره نقش سلبریتی‌ها در اغتشاشات»، خاطرات خانه متروک، من تکنوکرات هستم، ملاقات در مدار بسته، رمز و راز ملکه، طیب و مجموعه مستند در برابر طوفان شنیده شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.