یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

محمود پاک‌نیت:

راز محبوبیت «ناصر طهماسب» صداقت او بود/ کسانی که به ناصر طهماسب «صدافروش» گفتند «خودفروخته» هستند

ناصر طهماسب

سینماپرس: محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من اصلا این حرف که عده‌ای گفتند مرحوم ناصر طهماسب صدافروشی کرده را قبول ندارم. فقط می‌دانم مردم هر کس را با عشق برای آنها کار کند دوست دارند.

به گزارش سینماپرس، محمود پاک‌نیت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با توانا درباره درگذشت ناصر طهماسب گوینده و دوبلور پیشکسوت گفت: مرحوم ناصر طهماسب صدایی کمیاب یا به عبارتی بهتر نایاب داشت. او عمر و زندگی‌اش را در این راه گذاشت. می‌توانست مثل خیلی‌ها به تفریح بپردازد اما برای مردم ارزش قائل بود.

وی ادامه داد: ناصر طهماسب صداپیشه بی‌نظیری بود و بجای شخصیت‌های مختلفی در فیلم‌ها صداپیشگی کرد. راز محبوبیت ناصر طهماسب بین مردم، صداقت او بود. هرکس صادق باشد مورد علاقه مردم است. شهرت، با تبلیغ دیگران به دست می‌آید اما محبوبیت از راه صداقتِ خودِ شخص به وجود می‌آید. مرحوم طهماسب نسبت به مردم کشورش تعهد داشت.

پاک‌نیت بیان کرد: من اصلا این حرف که عده‌ای گفتند مرحوم ناصر طهماسب صدافروشی کرده را قبول ندارم. من کاری با این قضاوت‌های نابجا ندارم، فقط می‌دانم مردم هرکس که با عشق برای آنها کار کند را دوست دارند. من کسانی که درباره این مرد بزرگ چنین حرفی زده‌اند را ضعیف النفس می‌دانم. باید بگویم کسانی که به ناصر طهماسب صدافروش گفتند، خودفروخته هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.