چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

وزیر ارشاد:

در حال حاضر «جشنواره فیلم فجر» اخبار خاصی ندارد که بخواهند «تیم روابط عمومی» تشکیل دهند!

حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتبی امینی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به رکوردزنی در انتخاب دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به‌عدم نیاز اطلاع‌رسانی درباره این جشنواره در کمتر از چهار ماه به آغاز جشنواره اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به این پرسش که چرا در کمتر از چهار ماه باقیمانده به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هنوز تیم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این جشنواره آغاز به کار نکرده و مدیر روابط عمومی آن مشخص نشده است، گفت: ما در انتخاب به موقع دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رکورد زده‌ایم. در هیچ سالی دبیر جشنواره فجر به این سرعت مشخص نشده و کار خود را آغاز نکرده است.

وی ادامه داد: بیانیه‌های مکتوب جشنواره توسط تیم همراه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حال انجام است، اما در حال حاضر جشنواره فیلم فجر اخبار خاصی ندارد که بخواهند تیم خبری و رسانه‌ای تشکیل دهند.

اسماعیلی ضمن عدم اعلام زمانی مشخص برای معرفی تیم روابط عمومی جشنوراه فیلم فجر افزود: کارهای عملیاتی جشنواره در حال انجام است و هر زمان که وارد فضای اجرایی شود، قطعا تیم روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر هم کار خود را آغاز کرده و مدیر روابط عمومی این جشنواره معرفی خواهد شد.

وزیر فرهنگ در ادامه این گفت‌گو و در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل جشنواره چهل و یکم فیلم فجر و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در بخش بین‌الملل ضعیف عمل کرده و مهمان و فیلمساز سرشناسی نداشته است، اظهار کرد: در جشنواره سی و پنجم کودک و نوجوان ۳۹ کشور حضور داشتند و در فیلم کوتاه ۱۳۱ کشور حضور دارند. در بین این حجم از آثار هم سینماگر معروف و هم غیرمعروف وجود دارد. حضور این تعداد از کشورها یک دستاوردهای برای جشنواره‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.