یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

اسرائیلی‌ها ۱۰۰ سال است که به دنبال خفه کردن صدای رسانه‌ها، خبرنگاران آزاد و رسانه‌های مستقل هستند

جحود؛ یهود؛ صهیونیست

سینماپرس: معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما نیازمند دفاع و هماهنگی‌های بین کشورها هستیم، کشورهای محور مقاومت، کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه باید کنار هم بنشینیم و رسانه‌هایشان بتوانند با هم کار کنند، تبادل نظر کنند.

به گزارش سینماپرس، فرشاد مهدی‌پور در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی المیادین به ذکر نکاتی درباره عملیات طوفان‌الاقصی و عملکرد رسانه‌ها در قبال مقاومت مردم مظلوم فلسطین پرداخت.

معاون مطبوعاتی در این گفت‌وگو بیان کرد: اسرائیلی‌ها نه در ۷۰ سال گذشته، بلکه ۱۰۰ سال است که به دنبال خفه کردن صدای رسانه‌ها، خبرنگاران آزاد و رسانه‌های مستقل هستند؛ نه در این ماجرا بلکه در تمام ماجراهای دو، سه دهه اخیر، خبرنگارکُشی‌های زیادی انجام داده‌اند، افراد زیادی را معدوم کرده‌اند، افراد زیادی اصلاً سرنوشتشان مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده، تعدادی مجروح‌اند و الان هم اینترنت‌ها را قطع کرده‌اند، ارتباطات را محدود کردند و اجازه دسترسی را کاهش داده‌اند.

وی در ادامه سخنانش به همکاری کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه در دفاع از فلسطین اشاره و اظهار کرد: ما نیازمند دفاع و هماهنگی‌های بین کشورها هستیم، کشورهای محور مقاومت، کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه باید کنار هم بنشینیم و رسانه‌هایشان بتوانند با هم کار کنند، تبادل نظر کنند. حداقل‌ کاری که می‌توانند انجام بدهند این است که اخبار جعلی که به وفور می‌رسند پاسخ بدهیم و آن را نفی کنیم چون اسرائیل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است.

معاون مطبوعاتی در پایان سخنانش نیز تاکید کرد: سومین نکته در این زمینه هم برجسته کردن کشورها و افراد و اشخاصی است که به یاری ملت فلسطین بلند شده‌اند. با تکرار بسیار زیاد و به کار بردن اسامی آنها قوت قلب بدهیم به آنها تا در این میدان باقی بمانند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.