شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

یخ زدگی گیشه در روزهای نخست پاییز؛

«دست انداز» کمال تبریزی ۶۳ مخاطب را به سینما کشاند/«نگهبان شب» میرکریمی ۶۸ قطعه بلیت فروخت!

سالن سینما

سینماپرس: طی هفته گذشته وضعیت گیشه سینماها بسیار بغرنج بود به نحوی که مجموع سهم ۹ فیلم از ۱۶ فیلم در حال اکران، کمتر از هزار نفر مخاطب بود!

به گزارش سینماپرس «بابا سیبیلو» به کارگردانی ادوین خاچیکیان با فروش ۱۰ قطعه بلیت کمترین میزان فروش هفته اخیر را به خود اختصاص داد؛ «ستون ۱۴» امیرحسین همتی با فروش ۲۳ قطعه بلیت دومین فیلم کم مخاطب هفته شد و «ارثیه فامیلی» حامد رضی با ۴۳ نفر مخاطب رتبه سومین فیلم کم فروش هفته را به خود اختصاص داد.

به استناد آمار ارائه شده در سایت سمفا تا ساعت ۲۳:۵۵ جمعه بیست و یکم مهرماه «دست انداز» کمال تبریزی تنها ۶۳ مخاطب داشت و «نگهبان شب» سیدرضا میرکریمی ۶۸ قطعه بلیت فروخت و «بعد از رفتن» رضا نجاتی به ۷۱ مخاطب بسنده کرد!

«عروسی مردم» مجید توکلی تنها ۱۱۶ مخاطب در سراسر کشور داشت و «اخت الرضا» سیدمجتبی طباطبایی نیز ۱۳۹ نفر را به سالن های سینما کشاند! در راستای استمرار رکود و رخوت در گیشه سینماها «کت چرمی» تنها ۱۶۷ مخاطب داشت و «آهنگ دو نفره» آرزو ارزانش به داشتن تنها ۳۳۷ تماشاگر بسنده کرد!

بر اساس این گزارش «آخرین تولد» نوید محمودی ۵۳۷ تماشاگر داشت، «شماره ۱۰» حمید زرگرنژاد ۱۱۱۹ قطعه بلیت فروخت و «مصلحت» حسین دارایی نیز نتوانست بیش از ۱۴۴۷ مخاطب را رهسپار سالن های سینما کند.

«ستاره بازی» هاتف علیمردانی ۱۵۵۴ مخاطب داشت و «زنبور کارگر» افشین صادقی تنها ۱۷۶۰ قطعه بلیت فروخت و «بی مادر» سیدمرتضی فاطمی نیز تنها توانست ۱۹۸۳ نفر را به سالن های سینما بکشاند؛ بر این اساس طی هفته گذشته ۱۶ فیلم سینمایی در حال اکران به طور کلی کمتر از ۹۵۰۰ نفر مخاطب داشتند یعنی به صورت میانگین سهم هر فیلم کمتر از ۵۹۰ نفر مخاطب است که این رقم با احتساب جمعیت ۸۵ میلیون نفری کشور هیچ محسوب می شود!

از سوی دیگر «هتل» با حدود ۳۱۳ هزار نفر مخاطب رتبه اول جدول فروش را از آن خود کرد و انیمیشن «بچه زرنگ» با حدود ۱۰۹ هزار مخاطب در رتبه دوم جدول فروش هفتگی ایستاد و «فسیل» کریم امینی با ۵۱ هزار مخاطب رتبه سوم جدول فروش را از آن خود نمود. فیلم های سینمایی «شهر هرت» با حدود ۲۹ هزار مخاطب، «گیج گاه» با حدود ۲۶ هزار تماشاگر، «نارگیل ۲» با میزان تقریبی ۱۹ هزار تماشاگر به ترتیب رتبه های چهارم تا ششم جدول فروش هفتگی را از آن خود کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.