چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

رئیس سازمان صداوسیما:

انتظار به‌حق و مشروع مردم از «دولت» تدبیر و به‌سرانجام‌رساندن سیاست‌های اقتصادی ثبات آفرین است

پیمان جبلی

سینماپرس: رئیس رسانه ملی گفت: عزم جدی‌تری برای پیشبرد سیاست‌های اقتصادی در تعامل بین رسانه ملی و وزارت اقتصاد نیاز است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در دیدار با وزیر اقتصاد، ضمن اعلام آمادگی رسانه ملی برای ادامه کمک موثر به برنامه‌های اقتصادی اصلاحی دولت در زمینه‌هایی، چون مولدسازی، شفاف سازی و تحقق عدالت در درآمدهای مالیاتی و ... بهبود شاخص‌های اقتصادی و ثبات نسبی بازار ارز و مسکن به‌ویژه طی ماه‌های اخیر را نتیجه برنامه‌ها و تلاش‌های دولت و مایه امیدواری عمومی دانست و تأکید کرد: برای آنکه خدمات دولت به خوبی از جانب مردم دیده شود، پاک شدن غبارهای نشسته بر افکار عمومی است که ناشی از مشکلات معیشتی است که با تداوم برنامه‌های اصلاحی اقتصادی و توجه به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید محقق خواهد شد.

پیمان جبلی که به‌همراه معاونانش، میزبان وزیر اقتصاد و دارایی و همکاران وی بود، با بیان اینکه وزارت اقتصاد، فرماندهی اقتصادی دستگاه اجرایی را برعهده دارد گفت: به‌خوبی از شرایط اقتصادی موجود کشور، چالش‌های مزمن آن، شرایط جهانی و منطقه‌ای و مشکلات به ارث مانده برای دولت آگاهیم.

وی افزود: در عین حال، انتظار به‌حق و مشروع مردم از دولت، تدبیر و به‌سرانجام‌رساندن سیاست‌های اقتصادی ثبات آفرین است.

جبلی همچنین از تجارب مثبت و مفید و نتایج خوب تعامل دو حوزه وزارت اقتصاد و رسانه ملی طی یکی‌دو سال گذشته، از جمله در حوزه صدور مجوزهای کسب‌وکارها نیز سخن گفت و برای تداوم تعاملات و همکاری‌ها با وزارت اقتصاد در دو حوزه مولدسازی و مالیات‌ها اعلام آمادگی کرد. او تأکید کرد عزم جدی‌تری برای پیشبرد سیاست‌های اقتصادی در تعامل بین رسانه ملی و وزارت اقتصاد نیاز است که نتیجه آن کمک بزرگی به دولت و کشور و مردم برای سامان بیشتر اقتصادی خواهد بود.

صداوسیما و حمایت تمام‌قد از اصلاحات اقتصادی دولت

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد نیز در ادامه از نقش‌آفرینی متمایز صداوسیما به‌ویژه طی یک‌ونیم سال گذشته در زمینه پشتیبانی از اصلاحات اقتصادی دولت قدردانی کرد و گفت: شاهد هستیم که امکانات و ظرفیت‌ها تمام‌قد در خدمت پشتیبانی از اصلاحات اقتصادی‌ای قرار گرفته است که در سنوات گذشته به دلایل مختلفی انجام نمی‌شد؛ اما انتخاب دولت آقای رئیسی این بوده که نباید زمان را برای این دست اصلاحات از دست بدهیم و لازم است با تمهید مقدمات، وارد اصلاحات عقب‌افتاده شویم تا از اقتصاد نفتی تمرکزی به‌سمت اقتصاد مولد و پویا حرکت کنیم.

وی ادامه داد: رسانه ملی در این مدت از این تصمیم پشتیبانی و ما را همراهی کرد. براین‌اساس، جایگاه و نقش سازمان صداوسیما به عنوان یکی از ارکان پیشبرد موفقیت‌ها قابل ذکر است و باید بگویم شما شریک تمام موفقیت‌ها و پیشبرد امور اقتصادی هستید که در کشور صورت می‌گیرد.

خاندوزی و معاونانش در ادامه این نشست، طی هم‌اندیشی با رئیس رسانه ملی و معاونان سازمان صداوسیما، به تبیین ظرفیت‌ها و محورهای همکاری با رسانه ملی و توسعه زمینه تعاملات پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.