چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر:

همیشه به دنبال تولید و خلق آثار خوب در حوزه تصویر بودم و این حوزه دغدغه همیشگی من بوده است

مجتبی امینی در نشست اعلام نامزدهای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

سینماپرس: دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: انشالله جشنواره امسال پرقدرت و پررونق و با فیلم‌های خوب با شکوه با همراهی هنرمندان و سینماگران عزیز کشورمان برگزار خواهد شد و ما میزبان هنرمندان خواهیم بود.

به گزارش سینماپرس، مجتبی امینی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: یکی از اتفاق‌های خوب در دو سال اخیر، رشد حوزه صنعت سینما و فراهم شدن حرکت دوباره این صنعت بعد از کرونا بود. چون پیش از شروع به کار دولت، ویروس منحوس کرونا چرخه اکران و تولید را متوقف کرده بود و دولت توانست با توجه به فعالیتی که در حوزه واکسیناسیون و کاهش و کنترل بیماری کرونا داشت چرخه تولید و اکران را دوباره فعال کند و رونق و بازگشت مردم به سینما دوباره اتفاق بیفتد و نه تنها در سینما که موسیقی و تئاتر هم رونق گرفت.

امینی که دبیری چهل و دومین جشنواره بین‌الملل فیلم فجر را نیز بر عهده دارد، درباره جشنواره فجر امسال گفت: انشالله جشنواره امسال پرقدرت و پررونق و با فیلم های خوب با شکوه با همراهی هنرمندان و سینماگران عزیز کشورمان برگزار خواهد شد و ما میزبان هنرمندان خواهیم بود.

وی درباره بازگشت خود به کار تهیه‌کنندگی در سینما و تلویزیون هم خاطرنشان کرد: من از خانواده سینما هستم و همیشه به دنبال تولید و خلق آثار خوب در حوزه تصویر بودم و این حوزه دغدغه همیشگی من بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.