سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

در جدول پخش «شبکه آی فیلم»؛

«برف بی صدا می‌بارد» جایگزین «فوق لیسانسه‌ها» می‌شود

سریال برف بی‌صدا می‌بارد

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از امشب سه‌شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و جایگزین سریال «فوق لیسانسه‌ها» در جدول پخش شبکه آی فیلم می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از امشب سه‌شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و جایگزین سریال «فوق لیسانسه‌ها» در جدول پخش شبکه آی فیلم می‌شود.

این مجموعه از ۳ دی ماه سال گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت. ۶۸ قسمت از ۱۰۰ قسمت فصل یکم این سریال تا پیش از پایان سال ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما رفته بود، اما به بهانه عید نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، پخش سریال «برف بی صدامی بارد» به یکباره متوقف شد.

«برف بی‌صدا می‌بارد» درامی خانوادگی، اجتماعی و تاریخی است که داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخی رخدادهای دهه شصت و زمان حال به تصویر کشیده است. نویسندگی این سریال توسط زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا به نگارش درآمده است. وی پیش از این سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار را نیز به نگارش در آورده بود.

«برف بی‌صدا می‌بارد» با حال و هوای دهه ۱۳۶۰ آغاز می‌شود. در حالی که «نسرین» و خواهرش در حال آماده شدن برای مراسم ازدواج هستند، حملات هوایی دشمن بعثی افزایش می‌یابد. از طرفی افرادی قصد دارند تا با دسیسه‌های خود از موقعیت استفاده کرده و این خانواده را نابود کنند.

الیکا عبدالرزاقی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، پوریا پورسرخ، مهسا طهماسبی، آتیلا پسیانی و پریا قاسمی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. «برف بی‌صدا می‌بارد» هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.