چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

با پیشی گرفتن «سینماپرس» از کلیه پایگاه های خبری حوزه فرهنگ و هنر؛

نتایج پنجمین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری کشور اعلام شد

سینماپرس

سینماپرس: نتایج دور پنجم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری با صدور بیانیه‌ای رسما اعلام شد و «سینماپرس» همانند چهارمین دوره این رتبه بندی همچنان در جایگاهی بالاتر از سایر پایگاه های خبری تخصصی حوزه فرهنگ، هنر و سینمای کشور قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، مجموعا ۱۷۸۳ پایگاه خبری در پنجمین رتبه‌بندی، مشارکت داشته‌اند.

در این رتبه بندی سینماپرس جایگاه ۷۰ در بین ۱۷۸۳ پایگاه خبری شرکت کننده را کسب کرده است؛ جایگاهی که به لحاظ موقعیت سنجی آن در حوزه تخصصی فرهنگ و هنر و سینما، این رسانه را به عنوان برترین پایگاه خبری این حوزه در سطح کشور مورد شناسایی قرار می‌دهد.

کسب این جایگاه در شرایطی است که برخی رسانه های هنری و سینمایی همچون «سینما سینما» با رتبه ۱۰۴، «سروش سینما» با رتبه ۱۱۰، «ویدئو رسانه» با رتبه ۱۲۵، «صبا خبر» (خبرگزاری صبا) با رتبه ۳۲۷، «هنرمند نیوز» (سایت روزنامه هنرمند) رتبه ۵۱۰، «سینما روزان» رتبه ۸۲۶، «سینما تجربه» با رتبه ۱۷۵۲ و ... در سطوح مختلف از این رتبه بندی قرار گرفتند.

البته باید توجه داشت که پیشی گرفتن «سینماپرس» همچون چهارمین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری کشور از کلیه رسانه‌های حوزه فرهنگ، هنر و سینما در شرایطی است که در این دوره از رتبه بندی پایگاه‌های خبری ظاهرا شیوه نامه‌ای جدید مورد پیگیری قرار گرفته است. شیوه‌نامه‌ای که موجب شده برخی پایگاه های خبری کاملا ناآشنا نیز در بین پایگاه‌های خبری برتر قرار گیرند، همچنین در این دوره بر خلاف دوره های قبل امکان اعتراض به نتایج اولیه برای پایگاه های خبری در نظر گرفته نشد که این همه موضوعاتی است که می‌تواند بازنگری در شیوه جدید را برای دوره‌های آتی مورد توجه قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.