شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

با حکم مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

«حمید ساروخانی» سرپرست اداره نمایش و تجسمی بنیاد شهید شد

بنیاد شهید

سینماپرس: با احکام فرهاد مختاری مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران جدید ادارات نمایش، تجسمی، ادبیات، شعر و موسیقی این بنیاد منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، حمید ساروخانی و محمود صالحی طی احکامی از سوی فرهاد مختاری مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ترتیب به عنوان سرپرستان ادارات نمایش، تجسمی، ادبیات، شعر و موسیقی منصوب شدند.

فرهاد مختاری مدیر کل امور هنری بنیاد با قدردانی از زحمات محمد لارتی مدیر پیشین اداره نمایش و تجسمی این اداره کل در حکمی حمید ساروخانی را به عنوان سرپرست اداره نمایش و تجسمی منصوب کرد. وی همچنین در حکم دیگری محمود صالحی را به عنوان سرپرست اداره ادبیات، شعر و موسیقی اداره کل امور هنری منصوب کرد.

حمایت از تولیدات و آثار ارزنده در حوزه نمایشی، تجسمی، موسیقایی و ادبی با هدف اشاعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در سطح جامعه، حمایت از تولیدات زنجیره ای هنری در راستای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، توسعه کمی و کیفی صنایع فرهنگی حوزه ایثار، جهاد و شهادت با سازوکارهای مناسب، حمایت از حلقه های میانی مردمی فعال در عرصه تولید و نشر آثار هنری، تدوین برنامه عملیاتی در ادارات مذکور بر اساس برنامه تحولی دولت مردمی، برنامه ریزی مدون به منظور برگزاری اثر بخش جشنواره ها و حضور موثر در جشنواره های هنری داخلی و خارجی، با هدف جهت دهی آثار به سمت فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان شاهد و ایثارگر و همچنین هنرمندان متعهد و فعال در عرصه های نمایشی، تجسمی، ادبیات، شعر و موسیقی، حضور موثر در عرصه بین الملل و حمایت از تولیدات هنری و ادبی در طراز بین المللی و شناسایی هنرمندان متعهد این حوزه به منظور شکل دهی و تقویت خط رسانه ای جبهه مقاومت از جمله وظایفی است که مختاری در حکم خود خطاب به سرپرستان جدید ادارات نمایشی و تجسمی و ادبیات، شعر و موسیقی به آنها اشاره کرده است.

اداره کل امور هنری بنیاد شهید و ایثارگران در بهار سال ۱۴۰۲ برگزاری مرحله نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار و نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار را در دستور کار خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.