شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

با دریافت «پروانه نمایش»؛

«بچه زرنگ» آماده حضور موفق در «اکران نوروزی» می‌شود

انیمیشن «بچه زرنگ»

سینماپرس: شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش انیمیشن «بچه زرنگ» موافقت کرد.

به گزارش سینماپرس، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی بهنود نکوئی موافقت کرد.

«بچه زرنگ» به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمد جواد جنتی، فیلم انیمیشنی بلند ایرانی است که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و موفق به کسب یک سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران هم شد.

صداپیشگان این اثر هومن حاجی‌عبداللهی (ببری)، جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی هستند.

در خلاصه داستان فیلم انیمیشن «بچه زرنگ» آمده است: محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.