یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

رئیس جمهور:

جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری با همت و قوت تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند

سید ابراهیم رئیسی

سینماپرس: رئیس جمهور با اشاره به اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ در برگزاری موفق جشنواره‌های فرهنگی هنری ایام دهه فجر تصریح کرد: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که این تلاش‌ها ستودنی است.

به گزارش سینماپرس، رئیس جمهور با اشاره به اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ در برگزاری موفق جشنواره‌های فرهنگی هنری ایام دهه فجر تصریح کرد: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که این تلاش‌ها ستودنی است.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به برخی تلاش‌های صورت گرفته برای کمرنگ و کم‌رونق شدن جشنواره‌های فرهنگی و هنری ایام دهه مبارک فجر، از اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری موفق این رویدادها قدردانی کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها نباید مسئولان را از کار و تلاش بازدارد، گفت: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، با همت و قوت تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که این تلاش‌ها ارزشمند و ستودنی است.

رئیسی در ادامه با تاکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.

همچنین استاندار آذربایجان غربی با حضور در جلسه امروز هیئت دولت گزارشی از سفر رئیس جمهور به شهرستان خوی و نیازمندی‌های منطقه را مطرح کرد که رئیس جمهور پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان و مساعدت برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده مردم و استمهال بازپرداخت وام‌های دریافتی را کمکی برای آسیب‌دیدگان دانست.

رئیسی ضمن تشکر از خدمات انجام شده توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای مسلح و بسیج در زمینه امدادرسانی و اسکان اضطراری، بر ضرورت بازسازی و نوسازی مسکن مردم تاکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، ابراز امیدواری کرد همه مردم از فیوضات ماه رجب و ایام البیض در جهت تقرب الهی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.