یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

برجسته‌سازی سخنان کم اهمیت «رائفی‌پور»؛

بهانه جدید «دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر» برای استعفا!

بهزاد عبدی در نشست خبری فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه»

سینماپرس: بهزاد عبدی دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در جدیدترین بهانه تراشی خود با انتشار یک متن انتقادی و بازنشر ویدئوهایی از اظهارات یک سلبریتی به نام علی‌اکبر رائفی‌پور خواستار عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی شد.

به گزارش سینماپرس، بهزاد عبدی آهنگساز، رهبر ارکستر و دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه نهم بهمن ماه، ضمن بازنشر ویدئویی از بریده سخنرانی‌های قدیمی علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن نسبت‌های نامناسبی به اهالی موسیقی داده شده است، هشدار داد در صورت عذرخواهی نکردن این فرد از جامعه موسیقی کشور، از دبیری این دوره از رویداد موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.

در بخشی از متن منتشرشده از سوی بهزاد عبدی آمده است: «من بهزاد عبدی تا امروز و این لحظه علی‌رغم تمام اتفاقات، تمام بی‌مهری‌های بسیار و حتی میل باطنی‌ام در شرایط موجود، به وظایف و توافق‌هایم پایبند بوده و تمام توان و تلاشم را برای ارتقای هنر و موسیقی این سرزمین به کار گرفته‌ام. ولی امروز و در این زمان موجودی با نام و نشان «رائفی‌پور» دهان گشوده و به قشر عظیمی از هنرمندان موسیقی، وقیحانه توهین می‌کند. در صورتی که ایشان رسمی از هنرمندان موسیقی این کشور، عذرخواهی نکند، دیگر هیچ مسئولیتی را برای موسیقی عزیز کشورم، قبول نخواهم کرد و استعفای خود را از این مسئولیت اعلام میدارم.»

نظرات

  • علی ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۱:۱۳
    0 0
    فیلم رائفی پور حداقل برای 12، 13 سال پیش بود :))))) حداقل یه بهانه بهتر پیدا می کردی
  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۰
    0 0
    بهانه ی جدید؟ خجالت بکش نفهم با این فرم‌ تیتر زدنت!!!
  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۶
    0 0
    این کار نشون می دهد حرف های قدیمی رائفی پور درست بوده
  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۴
    0 0
    واقعا بهانه ای بهتر نبود؟ ولی خودشو نشون داد. دیگه نباید به این شخص مسئولیت داد
  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۲
    0 0
    حتی اگریک اپسیلون این حرفها رو آقای رائفی پور زده بودند. ودبیر جشنواره آدم صاف وصادقی بودند، واهل غرض ورزی نبودند، با خودشان می اندیشیدند که الان وقت این حرفها نیست. ولی گویا ایشون سلامت فکر، سلامت انگیزه وهدف، سلامت مسئولیت پذیری ندارند، پس بهتره بخاطر وخامت حالشون برن کنار
  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۲:۰۹
    0 0
    اون کلیپ مال سخنرانی یک دهه قبل رائفی پوره که تقطیع شده سخنرانی اصلی تو پیج امید حاجیلی و رسانه های اجتماعی موجوده که اصلا انگونه که در کلیپ تقطیع شده هست نمیباشد و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.