شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

آرمان موسی‌پور:

سلیقه کارگردانان برای موسیقی فیلم‌هایشان متفاوت شده است/هرکسی تیم خود را برای تولید دارد

آرمان موسی پور*

سینماپرس: آرمان موسی‌پور می‌گوید فعالیت در سینما اکیپی یا همان تیمی است و طی سال‌های گذشته آدم‌ها در سینما تغییر کرده‌اند.

به گزارش سینماپرس، آرمان موسی‌پور آهنگساز در گفتگو با مهر با اشاره به فعالیت‌های خود در حوزه سینما گفت: مدتی مشغول ساخت موسیقی سریال «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی بودم که آن نیز به پایان رسید. همچنین ساخت موسیقی فیلم سینمایی «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقان‌پور را برعهده داشتم که این فیلم نیز آماده نمایش است.

وی درباره کمکاری خود در حوزه ساخت موسیقی در سینما، بیان کرد: در واقع با شیوع ویروس کرونا در کشور ساخت ۳ پروژه را برعهده داشتم که معروف‌ترین آن «دوزیست» بود. مساله این است که سینما به نوعی اکیپ اکیپ است، به این معنا که هر فیلمسازی ترجیح می‌دهد با گروه خود کار کند و خیلی کم پیش می‌آید فیلمسازی که با چند کار را با یک آهنگساز کار کرده باشد، برای پروژه بعدی خود به یک آهنگساز دیگر پیشنهاد همکاری دهد و من نیز از این امر مستثنی نبوده‌ام.

وی با اشاره به اینکه البته پیشنهادهایی هم بوده اما به توافق نهایی برای حضور در پروژه نرسیده است، تاکید کرد: من با کارگردانانی چون مصطفی کیایی یا بهروز افخمی کار کرده‌ام و می‌توان گفت اکثر کارگردانانی که پیش از این با آن‌ها کار کرده بودم طی سال‌های گذشته پروژه‌ای را تولید نکرده‌اند.

موسی پور گفت: به‌عنوان یک آهنگساز ساخت موسیقی برای آثار سینمایی را دوست دارم اما درحال حاضر سینما با تغییرات زیادی همراه بوده است، فکر می‌کنم طی چند سال گذشته آدم‌ها در سینما تغییر کرده‌اند و هرکسی تیم خود را برای تولید دارد.

این آهنگساز توضیح داد: ما آهنگسازانی هستیم که کارهای کلاسیک انجام می‌دهیم و سلیقه کارگردانان برای موسیقی فیلم‌هایشان متفاوت شده است.

موسی‌پور در پایان گفت: طی مدت گذشته درست است که در سینما فعالیت چندانی نداشتم اما ساخت موسیقی برخی از سریال‌ها را برعهده داشتم. امیدوارم در سال آینده بتوانم پروژه‌هایی را در سینما داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.