سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

پاتک رسانه‌ای شبکه افق صدای رسانه‌های معاند را درآورد

ایران اینترنشنال

سینماپرس: عناصر ضد انقلاب و رسانه‌های فارسی زبان مخالف ایران به فراخوان شبکه افق سیما واکنش نشان دادند.

به گزارش سینماپرس، زمان بسیاری است که رسانه‌های معاند فارسی زبان که علیه ملت ایران فعال هستند با هزینه کرد بسیار، ایجاد و بزرگ جلوه دادن تجمعات اندک در گوشه و کنار کشور سعی در القای بحران در میهن عزیزمان را دارند.

به همین منظور و در جهت مقابله با این جنگ رسانه‌ای دشمن، شبکه افق سیما طی فراخوانی از مردم خواست تا ویدئوهای خود از وضعیت حقیقی محله‌ها و شهرهای خود را برای این شبکه ارسال کنند تا این شبکه همان محتواهای مردمی را ذیل برنامه ایران ما پخش کرده و به مقابله با این جنگ رسانه‌ای رود.

حال با گذشت تنها یک هفته از انتشار این فراخوانی و همچنین استقبال مردم از آن که به روشن شدن حقیقت برای آحاد ملت منجر شد، عناصر ضد انقلاب و همان شبکه‌هایی که این جنگ رسانه‌ای را علیه ملت ایران آغاز کرده بودند، صدایشان از بهم خوردن نقشه‌های شوم خود در آمده تا جایی که یکی از آنها با نام «دویچه وله فارسی» ذیل توئیتی اینگونه می‌نویسد: «شبکه‌های اجتماعی از تعطیلی بازار در دستکم ۳۷ شهر ایران خبر می‌دهند. قوه قضاییه تهدید به احکام سنگین برای معترضین کرده است. خیابان‌ها صحنه اعتراض و شعار علیه خامنه‌ای است و شبکه افق از مردم خواسته نشان دهند فضا آرام است.»

پاتک رسانه‌ای شبکه افق صدای رسانه‌های معاند را درآورد

پس از انتشار این توییت توسط این رسانه ضد انقلاب، محمد شاهی مدیر روابط عمومی شبکه افق در پاسخ به این رسانه و ابراز خوشحالی از برهم خودن نقشه شوم این رسانه‌ها ذیل توییتی نوشت: «دم خروس دشمن در اوج عملیات روانی و رسانه‌ای با مشارکت مردم و چند هزار ویدئویی که به دست شبکه افق رسید بیرون زده و تقلا می‌کنند فضاحت به بار آمده را رفع و رجوع کنند، اما با همکاری مردم عملیات فریب آنها لو رفته است و حنای آنها دیگر رنگی ندارد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.