دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

بعد از جام جهانی؛

بازگشت «شیوه» به آنتن شبکه چهار

برنامه «شیوه»

سینماپرس: «شیوه» از برنامه‌هایی بود که با استقبال فراوانی همراه شد و بازخوردهای فراوانی به همراه داشت. این برنامه با آغاز جام جهانی از آنتن کنار رفت و قرار است با پایان یافتن جام جهانی فوتبال قطر به کنداکتور پخش بازگردد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «شیوه» که طی دو ماه اخیر با مدلی مناظره‌ای و چالشی درباره مبانی و نظریه‌های مرتبط با جامعه و حکومت روی آنتن شبکه چهار می‌رفت، مدتی است که از کنداکتور پخش این شبکه حذف شده است. پیش از این مجری «شیوه» اعلام کرد که به دلیل پخش مسابقات جام جهانی فوتبال تا پایان این رقابت‌ها، برنامه نخواهند داشت.

این برنامه با اجرای عطاءاله بیگدلی ابتدا هر شب و سپس شب‌های زوج روی آنتن رفت و توانست محل بحث بسیاری از مسائل بنیادین جامعه در وقایع اخیر شود. مباحثی که برخی از آن‌ها برای اولین بار در تلویزیون مطرح و نسبت به آن‌ها تحلیل و نقد صورت می‌گرفت. حتی برخی از مهمانان این برنامه نیز پس از سال‌ها به تلویزیون آمدند و برنامه توانست در مدت زمان پخش دوماهه خود محل کنش و واکنش چهره‌های فرهنگی و استادان دانشگاه باشد.

این برنامه از ابتدای بازی‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از آنتن کنار رفت و قرار است با اتمام مهم‌ترین رقابت فوتبالی دنیا، دوباره به کنداکتور پخش شبکه چهارم سیما بازگردد. دیروز سیزدهم آذر نیز روابط عمومی شبکه چهار سینما درباره برنامه «زاویه» و پخش شبانه آن اطلاع‌رسانی کرد که قرار است در فصل جدید از این برنامه، جام جهانی از منظر علوم انسانی و اندیشمندان این حوزه مورد بحث قرار گیرد و موضوعاتی نظیر خصوصی‌سازی ورزش، نسبت فوتبال و جامعه و مواردی از این دست واکاوی شوند.

این برنامه به میزبانی سیدمهدی ناظمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.