دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران/۷

شاهمرادی زاده: سینماگران حامی اغتشاش نباید اجازه کار پیدا کنند/ سینماگرانی که سکوت کردند تکلیف خود را روشن کنند؛ زینبی هستند یا یزیدی؟

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما با توجه به برخی کنش ها و اظهارنظرهای ضد ملی و رفتارهای غیرقانونی برخی سلبریتی های حامی فتنه که در این ایام همسو با دشمنان نظام و انقلاب فعالیت کردند در خصوص جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران گفت: سینماگران حامی اغتشاش نه تنها نباید اجازه کار پیدا کنند بلکه باید محاکمه و مجازات شوند؛ ما شاهد بودیم که برخی از این چهره های سینمایی در این مدت احکام دین و شریعت را زیر سوأل بردند و برخی دیگر علناً علیه دین و رهبری و انقلاب اسلامی موضع گرفتند و یقیناً جایگاه این افراد در سینمای جمهوری اسلامی ایران نیست.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخرماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: اگر مسئولان فرهنگی کشور در مقابل این سینماگرانی که طی ماه های اخیر با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همراه و همسو شدند کوتاه بیایند من به یکایک آن ها مشکوک می شوم. مسئول جمهوری اسلامی باید عملکرد مقتدرانه داشته باشد و جلوی دشمنان نظام و انقلاب بایستد.

شاهمرادی زاده سپس با انتقاد شدید از تولیدات سینمای کشور تصریح کرد: سال های سال است در سینما جایی برای نماز و روزه و دین و قرآن نیست و همین باعث می شود یک جوان ناآگاه خام بیگانگان شده و مثلاً دست به آتش زدن مسجد کند؛ این ها به دلیل آن است که مسئولان فرهنگی ما سال ها است دست روی دست گذاشته اند و کار مناسبی برای ترویج دین و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی انجام نداده اند.

این سینماگر تأکید کرد: همه باید بدانند که تعداد حزب اللهی ها کم نیست؛ حزب اللهی ها هزاران برابر اغتشاش گران جمعیت دارند و قطعاً اگر روزی قرار باشد به این سینماگران حامی فتنه و اغتشاش گر اجازه کار داده شود به صورت جدی مانع این کار خواهند شد چرا که تجربه ثابت کرده این افراد همواره از رأفت اسلامی سوءاستفاده می کنند.

وی در پایان این گفتگو با بیان اینکه سینماگرانی که سکوت کردند تکلیف خود را روشن کنند؛ زینبی هستند یا یزیدی؟ متذکر شد: ما توقع داریم سینماگرانی که سکوت پیشه کرده اند اطلاعیه بدهند و اغتشاش گران را محکوم کنند. همه باید بدانند ما فرد وسط نداریم؛ یا باید با خدا باشیم یا شیطان! سینماگرانی که در راه خدا قدم برمی دارند هرچه زودتر تکلیف شان را روشن کرده و علیه اغتشاش گران مواضع شان را اعلام کنند درست مانند همان کاری که اگر زنده یاد فرج الله سلحشور زنده بود انجام می داد و طرف حق و انسانیت و عدالت می ایستاد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.