چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران/۵

فیوضی: مماشات با سلبریتی هایی که در مواقع حساس به نظام، انقلاب و مردم ضربه می زنند اشتباه مطلق است

مهدی فیوضی

سینماپرس: مهدی فیوضی کارگردان سینما با توجه به برخی کنش ها و اظهارنظرهای ضد ملی و رفتارهای غیرقانونی سینماگران فتنه گر که در این ایام همسو با دشمنان نظام و انقلاب فعالیت کردند در خصوص جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران گفت: مماشات با هنرمندانی که در مواقع حساس به نظام، انقلاب و مردم ضربه می زنند اشتباه مطلق است؛ این مماشات نادرست مسئولان و هدایت جریان فراماسونری باعث شده تا سلبریتی ها همواره پر رو تر از گذشته شوند و از هر فرصتی برای عرض اندام علیه نظام و کشور استفاده کنند.

کارگردان فیلم های سینمایی «محرمانه تهران» و «نفوذی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: امروز خواسته اکثریت ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی از مسئولان این است که با مخلان امنیت به ویژه هنرمندان پیرو دشمنان نظام و انقلاب قاطعانه برخورد کنند.

وی ادامه داد: باید با این افراد به گونه ای برخورد شود که دیگر هرگز جرأت نکنند علیه نظام موضع بگیرند و جامعه را به آشوب و اغتشاش بکشند.

فیوضی سپس با بیان اینکه تمام این اتفاقات برنامه ریزی شده و هدفمند است تصریح کرد: به این ها پول و وعده می دهند تا در بزنگاه های مختلف هم راستا با خواسته دشمنان نظام و انقلاب عمل کنند.

این سینماگر تأکید کرد: متأسفانه برخی از این سینماگران بارها به نظام و انقلاب توهین و اهانت های سنگین کردند، به نیروهای بسیجی و سپاهی نظام که از انقلاب و نظام و مردم دفاع می کردند توهین کردند اما باز هم همچنان به آن ها فرصت کار و عرض اندام در سینمای کشور داده شد اما دیگر زمان مصالحه و مماشات نیست و هیچ یک از مدیران فرهنگی و سینمایی نباید با آن ها مماشات داشته باشند و این افراد باید بدانند دیگر در عرصه هنر جایی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مماشات همین مسئولان باعث شد که این ها دوباره پررنگ شوند، جری شوند و دفعات بعد راحت تر علیه نظام و کشور اقدام کنند. هنرمندان این موضوع را متوجه شده اند که هر کاری بخواهند می کنند و مسئولان آب ها که آسیاب می افتد از کنار رفتار شوم آن ها به راحتی می گذرند؛ این مسأله بسیار بد است چرا که باعث می شود این ها با جرأت ببشتری به میدان بیایند.

فیوضی در پایان این گفتگو افزود: بنده امیدوارم با تدبیر و درایت مسئولان فرهنگی و قضایی کشور دیگر هرگز شاهد آن نباشیم که این افرادی که طی ماه های اخیر آب به آسیاب دشمن ریختند باز هم اجازه کار بگیرند و بتوانند در سینما و تلویزیون فعالیت کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.