دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

در سی‌ و نهمین دوره؛

برگزاری نشست تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران با محوریت «ژانر»

همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: ۲۰ نشست‌ تخصصی با محوریت «ژانر» با حضور استادهای ایرانی و بین‌المللی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، با حضور استادهای ایرانی و بین‌المللی، ۲۰ نشست‌ تخصصی با محوریت «ژانر» در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد با برگزاری نشست‌های تخصصی در بازه زمانی ۲۷ مهر تا یکم آبان ۱۴۰۱ و از صبح تا بعدازظهر در پردیس سینمایی ملت میزبان استادان ایرانی و بین‌المللی و هنرجویان و علاقه‌مندان به سینما خواهد بود.

فراخوان نام نویسی برای حضور در این نشست‌ها در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir قرار خواهد گرفت و نام‌نویسی نیز از روز سه شنبه ۱۹ مهر آغاز و تا ۲۴ مهر ۱۴۰۱ امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین تهیه کارت ویژه همه نشست‌های تخصصی با تخفیف ۵۰ درصدی برای علاقه‌مندان به فیلم کوتاه فراهم شده است. جدول زمان‌بندی، سرفصل‌های موضوعی و استادان حاضر در این نشست‌های تخصصی نیز متعاقبا و در فراخوان منتشر و معرفی خواهند شد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.