شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

لزوم برخورد قاطع با سلبریتی های فتنه گر/۹

علیزاده برمی: مسئولان فرهنگی اگر به سلبریتی های خاطی اجازه کار بدهند حق مردم را پایمال خواهند کرد/ بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان با انقلاب اسلامی همراه و همدل و همسو هستند

دکتر علی اکبر علیزاده برمی

سینماپرس: دکتر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مجلس شورای اسلامی در پی ناآرامی های اخیر و اظهارنظرهای جنجالی برخی شبه هنرمندان که مردم را دعوت به آشوب و اغتشاش می کردند درباره لزوم برخورد قاطع نهادهای فرهنگی و قضایی با سلبریتی های فتنه گر گفت: هنرمندانی که به هر شیوه ای با اغتشاش گران همراهی کردند باید بروند چرا که با دستمال آلوده نمی توان شیشه پاک کرد و آلودگی ها را باید به طور کل زدود؛ این ها هنرمند جمهوری اسلامی نیستند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مسئولان فرهنگی اگر به این افراد اجازه کار بدهند حق ملت انقلابی را پایمال خواهند کرد؛ ظلم است که این افراد از مردم شهرت و اعتبار بگیرند و از طرف آن ها درآمد کلان داشته باشند و سپس به همان ملت خیانت کنند. این ها باید بروند و هر جایی که می خواهند کار کنند اما در جمهوری اسلامی نباید فعالیتی داشته باشند.

وی در همین راستا تأکید کرد: البته در توبه باز است و این افراد اگر نادم و پشیمان شده اند می توانند با انتشار بیانیه ای از مردم عذرخواهی کرده، توبه کنند و سپس مانند گذشته در عرصه های فرهنگی فعالیت داشته باشند اما اگر این کار را نکردند نباید دیگر جایی برای فعالیت در ایران اسلامی داشته باشند و مسئولان فرهنگی در وزارت ارشاد، سازمان صدا و سیما و... اگر به این افراد اجازه کار بدهند حق ملت انقلابی را پایمال خواهند کرد.

علیزاده برمی متذکر شد: نمی شود اقدام براندازانه کرد و سپس انتظار داشت که برخوردی با این اقدام زشت نشود؛ بنده از مسئولان محترم قوه قضائیه می خواهم بدون هراس از عنوان این افراد به صورت جدی با آن ها برخورد کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جریان باید به آن هنرمندان عزیزی که مردانه سینه سپر کردند و محکم موضع گرفتند و نشان دادند با ملت و انقلاب هستند تشکر کنیم. بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان در سینما و موسیقی و... ثابت کردند با انقلاب اسلامی همراه و همدل و همسو هستند؛ این در حالی است که این افراد در فضایی قرار دارند که موضع گیری در آن فضا شجاعت می خواهد و ارزشمند است. طبیعی است مسئولان و متولیان از وزارت ارشاد گرفته تا صدا و سیما و هر جایی که با این افراد انقلابی سر و کار دارند باید ارزش ویژه ای برای آن ها قائل شوند چرا که آن ها ثابت کردند در سختی یاور و رفیق هستند.

وی ادامه داد: کسانی هم بودند که در حد وسط موضع گرفتند و اعلام کردند منتظر نتیجه از سوی قوه قضائیه هستند؛ خوب این هم بسیار خوب است اما کسانی بودند که قبل از روشن شدن وقایع و اینکه تکلیف روشن شود به جای قاضی حکم صادر کرده و مردم را دعوت به اغتشاش و هرج و مرج کردند؛ این ها خیلی کارنامه بدی از خود به جا گذاشتند و نشان دادند به جای اینکه با ملت ایران پیوند داشته باشند با دشمنان ملت ایران پیوند دارند.

علیزاده برمی در پایان این گفتگو افزود: این افراد به نسبت دشمنی که با ملت انقلابی ایران اسلامی کرده اند باید بدانند که باید در محضر ملت ایران اسلامی پاسخگو باشند. قوه قضائیه باید به این اقدام مجرمانه آن ها ورود کرده و به نسبت سهمی که داشتند از آن ها خسارت بگیرد. این اتفاقات که افتاده قابل قبول نیست. ماشین آتش نشانی و آمبولانس را حتی در جنگ آتش نمی زنند اما این فتنه گران این کار را هم کردند، به بانک ها و سایر اموال عمومی مردم هم خسارت زدند و قطعاً این اتفاق قابل اغماض نیست.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.